nee ik heb het zelfs gecopieerd en geplakt vanuit me mailquote:
Ik vind het wel iets om over te klagen jaquote:
Dat heb ik al zovaak gedaan......quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:07 schreef c0nd0r het volgende:
Niet echt KLB maar ok, als je het kopieert uit een mail wil het nog wel is gebeuren dat je een spatie oid mee kopieert. Probeer is echt gewoon over te typen?
Ik heb daar geen email adrest vanquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:07 schreef c0nd0r het volgende:
Niet echt KLB maar ok, als je het kopieert uit een mail wil het nog wel is gebeuren dat je een spatie oid mee kopieert. Probeer is echt gewoon over te typen?
Had je al gedaan zie ik, even een admin mailen?
wij hebben ook geen adrestquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:09 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Ik heb daar geen email adrest van
Misschien moet ik even naar purlquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:11 schreef ZeroSletje het volgende:
[..]
wij hebben ook geen adrest
misschien toch maar even het wachtwoord letter per letter intyperen
Tien waarvan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Misschien moet ik even naar purl![]()
Zo lust ik er nog wel tien
Van dat soort opmerkingenquote:
OKe thanksquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef buzzer het volgende:
mail dit probleem even naar forum@fok.nl
Nee maar ze zijn makkelijk verteerbaarquote:
Oke gemailtquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef buzzer het volgende:
mail dit probleem even naar forum@fok.nl
Nou ik heb ze net gemailt dus wacht ik het mailtje even afquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:30 schreef Dungeonmaster het volgende:
Misschien heb je per ongeluk je wachtwoord gereset middels het daarvoor bedoelde linkje.
Probeer het maar eens met Kji786ikH. Dat is namelijk het standaard wachtwoord dat je dan altijd krijgt. Let goed op hoofd en kleine letters, want het is Case-sensitive, zoals ze dat dan noemen. Lukt het je niet om er op die manier in te komen, kun je het nog proberen met gebruikersnaam Noo6j3 en zonder wachtwoord. Dan kun je het handmatig resetten. Je ziet het maar weer, de techniek staat voor niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |