ik heb een mailtje gestuurd naar defensienudist75@hotmail.comquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
bij welke journalist heb je die afgeleverd?![]()
.Huillie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef c0nd0r het volgende:
Denk niet dat dit een .rar wordt hoor, eerder een .zip
You think?quote:
zou jij het leuk vinden als je met een balkje voor je ogen in de krant stond, als foto bij een artikel over een of andere crimineel?quote:
Nee, het was ook een luiter sarcastische opmerking, zie PIquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou jij het leuk vinden als je met een balkje voor je ogen in de krant stond, als foto bij een artikel over een of andere crimineel?
Je wéét dat ik daar slecht in benquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, het was ook een luiter sarcastische opmerking, zie PI![]()
Ja. Hoevaak kom je nu in de krant te staan, nog wel een grote foto. Ik zou graag willen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou jij het leuk vinden als je met een balkje voor je ogen in de krant stond, als foto bij een artikel over een of andere crimineel?
Telegraaf blundert met 'criminele' FOK!kerquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:57 schreef Kbot2000 het volgende:
linkje???
Naar de .rar Snakey, de .rar...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Telegraaf blundert met 'criminele' FOK!ker
Daar!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:58 schreef El_Rolando het volgende:
Waar?
Die had ik ook al gevonden, nu de .rar nog..quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die is nog niet samengesteld, Xebro heeft ondertussen wel al de tweede foto gevonden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |