Mijn porteaumonnaiequote:Op woensdag 8 maart 2006 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, dat is klote.
Ergens anders in steken? Waarin?
Nou, ik denk eigenlijk heel overzichtelijk. Alles gaat tenslotte over hetzelfde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als iedereen een topic zou openen voor elke lastige kutbeller van een organisatie, dan was KLB nu een grote rotzooi !
Weer geen smiley, je wordt volwassenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke, dat is natuurlijk altijd handig.
Oh wacht.. Dat is het al!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als iedereen een topic zou openen voor elke lastige kutbeller van een organisatie, dan was KLB nu een grote rotzooi !
Ik leer het ooit nog wel eensquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:48 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Weer geen smiley, je wordt volwassen![]()
hoe weet jij dat zijquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:16 schreef Appellenflappen het volgende:
Werd eergisteren gebeld door een soort gelijk snol.
Appel: Hoi met appel
Snol: Hoi met blabla ik wil graag ...
Appel: Sorry hier heb ik geen tijd voor
Snol: Ow sorry
Appel: Doeg *gooit hoorn erop*
Snol:
Dat wilde ik nou net vragen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hoe weet jij dat zijzat , nadat jij de hoorn erop had gegooid
In de sigarettenautomatengleuf natuurlijk erniequote:Op woensdag 8 maart 2006 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, dat is klote.
Ergens anders in steken? Waarin?
Ik spot zowaar een post van jou zonder de ":')" er in, ik ga ze denk ik tellen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke, dat is natuurlijk altijd handig.
Dat zijn er wel meer opgevallen vandaagquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:51 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik spot zowaar een post van jou zonder de ":')" er in, ik ga ze denk ik tellen.
Ze belde terugquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hoe weet jij dat zijzat , nadat jij de hoorn erop had gegooid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |