abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35841541

sta je hier niet tussen en wil je dat wel graag vraag het dan ff

Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt,
jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.

Rock on!

Gitaarmerken
BC Rich | Bo~El | Dean | Epiphone | ESP
Fender | Gibson | Gretsch | Hofner
Ibanez | Jackson | Line 6 | Martin & Co
Maverick | Music Man | Parker | PRS
Squier | Taylor

Versterkers
Fender | Laney | Line6
Marshall | Mesa Boogie | Peavey
Randall | Vox

Effecten
Boss | Dunlop | Digitech | Line 6 | Zoom

Tabs
Mxtabs | OLGA - The On-Line Guitar Archive
Harmony Central | Guitar Tabs
Tabsrus | Ultimate Guitar
All Guitar Tabs | Tabster
Taborama | My Songbook
Powertabs
Guitar Tab Universe

Winkels
Feedback
Music Partner
Dirk Witte
Haar Guitars
Music Store
Musik Produktiv
Lord of the Strings
Guitar Center in Wierden
Thomann

Overige
Gitaar.net
Gitaarnet.nl
Harmony Central
Cyberfret
Maak je eigen gitaar
Het afstellen van je gitaar
Het afstellen van je gitaar 2

De OP vind men hier.

Zoals in het vorige topics te lezen is, was het de bedoeling dat we gezamenlijk onze eigen versie van Little Wing gaan bouwen . Iedereen speelt een kleine solo in over deze backing-track. Vervolgens zullen de verschillende gitaartracks tot één track worden gemixt. Wie die gaat doen is nog niet duidelijk maar dat boeit nu ook niet zo heel veel .

Vorig deeltje

[ Bericht 50% gewijzigd door guitarist op 08-03-2006 13:16:43 ]
PS4 online: micro_nl
pi_35841605
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:54 schreef synthetictherapy het volgende:
Ik zal vanavond even seriemummer en evt een pic posten, Hij is in goede conditie, geen defecten, wel hier en daar een krasje, ik heb hem vorig jaar helemaal na laten kijken en af laten stellen, maar vind een strat gewoon lekkerder spelen, het type is dus een The Paul2 schijnt dus een goedkopere uitvoering van de Les Paul te zijn, en is een flattop gitaar, kleur is cherry red, en hij is helemaal orgineel.
het ging op het laatst over "The Paul2" van synthetictherapy die hij gaat verkopen, hij is benieuwd naar de prijs..
pi_35841649
Het is dus een rode, ik zal dus even een pic plaatsen vanavond,
Ik wil gewoon weten wat ik er ongeveer voor kan vragen, ik heb hier namelijk een erg mooie telecaster gezien, maar moet toch wat centen daarvoor zien te krijgen

Jimi en SrV zijn idd erg top btw.
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:04:10 #4
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35841749
Gooi mijn avatar ook eens in de openingspost, dan is het symmetrisch.
(TVP)

@Synthetictherapy, je kunt hem natuurlijk ook altijd laten taxeren bij een gitaarshop. Staat ook mooi in je advertentie
Daarnaast, Stevie Ray Vaughan is indeed hip, zijn kledingstijl was alleen soms een beetje curieus (Montreux '85)
Bertje en Henk
pi_35841895
Het probleem is alleen dat ik in Litouwen woon en werk, en ik wel regelmatig in NL ben maar dus niet lang, ik wil dus eerst even kijken wat het ongeveer waard is, en hem dan eventueel bij mijn broertje in NL brengen om de verkoop af te handelen.
pi_35842023
*meldt zich*

Speel een jaar of acht gitaar. Heb een 'Fender Strat' model van London City (crème kleur). En heb een Gibson model van Epiphone (Sunburst).

De 'Strat' heb ik gekocht om het felle geluid. Ik gebruik een Guitar Port van Line6 en heb een Dunlop Wah pedal. Kan iedereen de Guitar Port aanraden. Mochten hier vragen overkomen, kun je ze stellen.

Verder programmeer ik wat met Reason en wil over naar Cubase. Maar jah, de vertraging in de geluidskaart. Overigens heb ik hier geen last van in Guitar Port, omdat hier al een ASIO driver is geïnstalleerd.

Zal dit topic regelmatig in de gaten houden dus je mag me evt. toevoegen aan de OP.
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:14:50 #7
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35842093
@synthetictherapy:Hebben ze in Litouwen geen gitaarshops dan ?
Daarnaast moet ik nu in een keer bekenen dat mijn topografie dus echt suckt en ik nu bij de Vakantieman door de mand zou zakken.

Trouwens nogmaal van het vorige topic: heeft iemand ervaring met de Squier Telecaster '72 of een soort gelijke in die prijsklasse (tot en met 350).?

Daarnaast kent iemand deze website:http://www.lucan.nl/gitaar/index.php die ik zelf eens per half jaar check vanwege de leuke schrijfstijl over gitaren en muziek.
Bertje en Henk
pi_35842192
ok 2 nieuwe toegevoegd, a.powers er uit gehaald, die zag ik toch nooit, meer..
moet binnenkort maar es zien wie hier wel en niet komt
pi_35842472
tvp
pi_35842521
en oh ja, ook ik vind Ingwie Malmsteen een kansloze rukker
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:37:14 #11
97290 Verenjano
Koyaanisqatsi
pi_35842799
tvp
pi_35843029
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:27 schreef Hammet het volgende:
en oh ja, ook ik vind Ingwie Malmsteen een kansloze rukker
whhahahaha en dan wel fan krik
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:47:33 #13
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_35843169
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:14 schreef Shedfire het volgende:
@synthetictherapy:Hebben ze in Litouwen geen gitaarshops dan ?
Daarnaast moet ik nu in een keer bekenen dat mijn topografie dus echt suckt en ik nu bij de Vakantieman door de mand zou zakken.

Trouwens nogmaal van het vorige topic: heeft iemand ervaring met de Squier Telecaster '72 of een soort gelijke in die prijsklasse (tot en met 350).?

Daarnaast kent iemand deze website:http://www.lucan.nl/gitaar/index.php die ik zelf eens per half jaar check vanwege de leuke schrijfstijl over gitaren en muziek.
Litouwen is één van de Baltische staten.
Ik kende die site ook, kwam hem toevallig tegen, die kerel schrijft erg melig ja. En hoe perfectionistisch kun je zijn als het om 'tone' gaat ! Ik ben nu bijna zover dat ik een bepaald geluid perfect vind, en daar nooit meer van wil afwijken. Anders blijf je bezig
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_35843227
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef Mitrumothy het volgende:

[..]

whhahahaha en dan wel fan krik
ja ik kies ook voor kirk boven malmsteen,
tja en laten we het maar niet over marcel coenen hebben
pi_35843355
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:48 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

ja ik kies ook voor kirk boven malmsteen,
tja en laten we het maar niet over marcel coenen hebben
nog zo één
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:54:14 #17
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_35843423
Dit begint steeds meer een déja vu topic te worden
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:54:53 #18
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35843446
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Litouwen is één van de Baltische staten.
Ik kende die site ook, kwam hem toevallig tegen, die kerel schrijft erg melig ja. En hoe perfectionistisch kun je zijn als het om 'tone' gaat ! Ik ben nu bijna zover dat ik een bepaald geluid perfect vind, en daar nooit meer van wil afwijken. Anders blijf je bezig
1) Ja ik weet dus nog toen ik toentertijd het jeugd journaal zat te kijken en heel dat Russische zooitje uit elkaar donderde ik nog FUCK dacht, omdat ik namelijk dat allemaal zou moeten leren.
Tegenwoordig heb ik GoogleEarth en daarvoor Nasa's Worldwind oid (leuk Google mag alles rippen maar als Microsoft het doet )

2) Zijn spijt pagina staat ook vol met geniale gitaren . Ik heb ook best wel wat tips van zijn voorkeur cd's afgehaald (basis Jan Akkerman, en Rory Gallagher)

Daarnaast is Kirk beter luisterbaar en heb ik persoonlijk minder braakneigingen bij hem (OK ik zit nu maar te fucken)

Wat doet trouwens die Guitar Port zo goed dan? Functioneert dat ding als een externe geluidskaart, want anders kun je toch ook gewoon je versterker doorlussen naar je PC?
Bertje en Henk
pi_35843468
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:14 schreef Shedfire het volgende:
Ga voor de London City Squier Telecaster. De elementen zijn zuiverder en bereik is beter IMHO. Heb een normale Squier gespeeld en vond deze tegenvallen. Prijsverschil is niet veel.
pi_35843497
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:54 schreef Svyatagor het volgende:
Kom maar op dan met de discussie of je bevindingen.
pi_35843587
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:54 schreef Svyatagor het volgende:
Inderdaad ja

En ik doe er vrolijk aan mee
pi_35843919
Hier nog even een link naar een oude demo van ST

http://www.savefile.com/files.php?fid=4444758

Greetz
pi_35844027
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef no1uknow het volgende:
En op het moment van het concert ben ik trouwens 16.
21 mei jarig
Ik ook, alleen word ik dan 18

Tvp dus
......Signature-loos......
pi_35844095
EN ja Litouwen is idd een van de baltische staten (leuk he jeugdjournaal)
De betere gitaar shops zijn niet zo dik gezaaid hier, en 2de hands instrumenten daar is nog niet echt een markt voor, en mijn Litouws is nog niet zo goed om dat op een advertentieplaats hier duidelijk te maken.
Ik henb net even de camera in de auto gegooid, zal dus vanavond even een pic posten.

En vind Vai ook nix btw
pi_35844635
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:54 schreef Shedfire het volgende:
Wat doet trouwens die Guitar Port zo goed dan? Functioneert dat ding als een externe geluidskaart, want anders kun je toch ook gewoon je versterker doorlussen naar je PC?
Je kan je versterker doorlussen naar je pc. Als je dan iets speelt, hoor je het twee seconden later over je boxen van pc of wordt het twee seconden later opgenomen. Niet echt handig.

Guitarport bevat vele effecten en cabinetten. Scheelt je 20.000 euro. Zoveel? Jah zovee cabinetten en effecten.

Tjek www.guitarport.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')