Bij de kringloopwinkel en de brandschade hebben ze heel vaak tapijten en zware gordijnstof voor heel weinig geld!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:17 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje: we willen met onze band gaan proberen te gaan oefenen in de leegstaande zolder in het huis van de drummer. Het is een soort torentje bovenop een heel hoog grachtenpand, er zitten dus geen huizen of kamers rondom, alleen aan de onderkant. We moeten het natuurlijk wel isoleren, want in principe is het nu niet eens bewoonbaar, laat staan beoefenbaar.
Daarom willen we zoveel mogelijk tapijt hebben, en van die schuimrubber matjes met van die punten. Hebben jullie misschien nog ideeën of tips hoe je makkelijk (en bij voorkeur cheap) aan dat soort spul kan komen?
Aha, goeie tip! Wat is 'de brandschade', een keten ofzo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:37 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Bij de kringloopwinkel en de brandschade hebben ze heel vaak tapijten en zware gordijnstof voor heel weinig geld!
Ja? Ik heb begrepen dat die goed zijn voor de akoestiek in een ruimte, maar niet voor de isolatie, omdat je daarvoor vooral zwaar, log spul voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:43 schreef Tobbes het volgende:
Eierdozen isoleren perfect.
Dat is wel het spul dat ik bedoel! Maar qua reacties en Google moet ik denk ik toch meer gaan denken aan goed zware gordijnen en tapijtenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:16 schreef Sloavink het volgende:
[afbeelding]
Maar dat is alleen voor de akoustiek..![]()
Een rar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Behold, een megavette solo (nee, geen thrash/death/black/folk/viking metal deze keer)!
http://rapidshare.de/files/15173395/passion.rar.html
Een brandschade is een winkel waarin artikelen worden verkocht die zijn opgekocht uit winkels waar brand /rook en of waterschade is geweest. Vaak zie je dan dat de verpakkingen nat zijn geweest van bijv. bluswater, maar dat maakt voor stoffen natuurlijk niks uit. Het maakt de artikelen iig wel heel goedkoop!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Aha, goeie tip! Wat is 'de brandschade', een keten ofzo?
11-snarige gitaar ?!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
en nog een toffe compilatievideo. http://video.google.com/videoplay?docid=-7370023627894437872&q=buckethead
6 vind ik genoeg,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:19 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Zou hou je in ieder geval wel altijd je duim achter de nek
HUBBA HUBBAquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:55 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik zou d'r ook niet uit bed trappen nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |