Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja, ik had het net gevonden. Bedankt.
wow dit moet ik even hard ontkrachten! Het drive kanaal van mijn hotrod lijkt inde verste verte niet op de TS9, de ts9 is een oudje trouwens uit '82:P Maar het drivekanaal op mijn hotrod gebruik ik bijna tot niet, het is mij iets te modderig. De ts9 daarentegen heeft een mooie transparante overdrive, echt heeeeeeeerlijk!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik wil ooit ook een memoryman deluxe!! dus als je die ooit weg doet
waarom een a/b switch naar een tuner? ik heb een korg stage tuner, ben ik erg over te spreken!!
en ts9 over een fender deville vin ik ook een beetje overbodig, want deze doet bijna hetzelfde als de extradrive van de versterker, had je beter een proco rat kunnen nemen die klinken net iets anders
Ik zou jezelf maar snel van kant makenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:38 schreef guitarist.nl het volgende:
hoe diep ben ik gezonken als ik Kelly Clarkson - Since U been gone speel, (en meezing)
Ik vond Behind These Hazel Eyes best om aan te horen eigenlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zou jezelf maar snel van kant maken![]()
Kelly Clarkson![]()
(No offense though
)
ehh... Still Got The Blues slecht?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:10 schreef Jorikjet het volgende:
ja ach, wij spelen ook wel eens van die slechte rock klassiekers na als we jammen
eye of the tiger, i wanna rock, still got the blues
enzo
Slecht? Nee. Uitgekauwd door elk poprockbluescoverbandje: ja.quote:
heheh ja komt vaak voor bij IE, geen idee ik maak de site niet:Pquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:03 schreef Jorikjet het volgende:
neidropje, als ik jullie website bezoek vraagtie of hij het scherm mag sluiten. beetje vreemd
altijdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:22 schreef guitarist.nl het volgende:
wie heeft er nog belang bij een kapotte russische big muff ?
zo zeg, goede koop dan!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:43 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben net even naar dat Rockpalace geweest. Ik had 400,- bij me voor een akoestische gitaar. Kom ik thuis met een Western Folkgitaar van 65,-Ik en die verkoper waren helemaal verbaasd van het geluid dat dat ding voortbracht
ik zou d'r ook niet uit bed trappen neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:45 schreef Desensitized het volgende:
Kelly Clarkson? Totaal niet mijn muziek, maar wel een lekker ding![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |