In z'n poeperdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:59 schreef TeleluvR het volgende:
BINGO!
Ik ben wel benieuwd waar ie z'n snoer in frut!
Bijna weekend weer, zeker!quote:
what-the-heckquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Behalve dat de tremolo erop zit terwijl de gitaar in de koffer ligt?![]()
Kweenie, heb niet zo'n verstand hiervan. Maar 1.500 voor een Japanner is wel aan de hoge kant![]()
Dit vind ik trouwens wel echt een heeeeel mooie jazzmaster:
[afbeelding]
![]()
kijk, dat is al wat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:13 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik vind dat je onzin uitkraamt, maar om die vergelijking met die ferrari met trekhaak kon ik wel lachen![]()
dude... tot volgend jaar dan maar weer.. sterkte!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:05 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb af en toe zo'n projectje waarin ik mezel uitdaag. Ik ga deze keer proberen als fingerpick-kneus Jeff Buckley's Hallelujah perfect onder de knie te krijgen.
ik wil ooit ook een memoryman deluxe!! dus als je die ooit weg doetquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:14 schreef Neidropje het volgende:
gibson Les Paul GEM -> JHWah -> Jackhammer -> TS9 -> TsunamiChorus -> Memoryman deluxe -> Clean sanchez booster -> A/B naar tuner en Fender Hot Rod Deville 4*10
wel als je een fender deville hebtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef Jorikjet het volgende:
tubescreamer is nooit overbodig!
pretpookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hhaaaahaahaha, die heeft z'n jengelstengel in de output, wat een gast!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wel als je een fender deville hebt
de extradrive functie doet bijna hetzelfde als de TS
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hhaaaahaahaha, die heeft z'n jengelstengel in de output, wat een gast!
maarja zoals ik al zei, kun je ook een proco rat nemen, die klinkt ook heel vet en toch net iets andersquote:
Rockpalace?!?!?!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:17 schreef Tobbes het volgende:
Weten jullie in goede zaak in (het centrum van) Den Haag? Purple en Max Guitars vind ik mooie zaken om te kijken, maar redelijk onbetaalbaar. Het gaat vooral om accesoires.
Het is dan ook een kwaliteitspost.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
'k Moet gewoon lachen om jou reactie
Rockpalace inderdaad. Mooie, redelijk grote zaak, met uitzoek in alle prijsklassen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:17 schreef Tobbes het volgende:
Weten jullie in goede zaak in (het centrum van) Den Haag? Purple en Max Guitars vind ik mooie zaken om te kijken, maar redelijk onbetaalbaar. Het gaat vooral om accesoires.
ehh... googlequote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:12 schreef Tobbes het volgende:
waar zit dat?
Ja, ik had het net gevonden. Bedankt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:14 schreef Hammet het volgende:
[..]
ehh... google
edit: http://www.rockpalace.com/
Had je zelf ook kunnen verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |