Ik vind dat je onzin uitkraamt, maar om die vergelijking met die ferrari met trekhaak kon ik wel lachenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:57 schreef punchdrunk het volgende:
tja, wat wil je nou? ik vindt het er gewoon niet uitzien. een strat is een soort icoon, die karakteristieke schuine SC staat gewoon tof. een fatstrat vindt ik als een ferrari met een trekhaak. tuurlijk, het is een ferrari, maar toch wil ik er niet mee gezien worden.
daarnaast vindt ik een humbucker in een strat niet klinken. humbuckers komen het beste tot hun recht met een flink stuk mahonie erachter. maar goed, das mijn smaak. net als een gewone SC in een les paul weer bagger klinkt. een P90 klinkt dan weer tegek trouwens.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:13 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik vind dat je onzin uitkraamt, maar om die vergelijking met die ferrari met trekhaak kon ik wel lachen![]()
leuke kastjesquote:
vond je?quote:
Zijn die Behringer pedaaltjes wat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
leuke kastjes
ik heb nu een usa big muff erbij
[..]
vond je?
nee geintje hoor't was gezellig
die van 19¤ ??quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zijn die Behringer pedaaltjes wat?
Nopequote:Op donderdag 9 maart 2006 17:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zijn die Behringer pedaaltjes wat?
Ah die dingen zuigen dus hard? Ik kan me herinneren dat jullie (met jullie bedoel ik regelmatige Gitaristentopic bezoekers) er in eerste instantie er rijkhalzend (of reikhalzend) naar uit kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
die van 19¤ ??neeeeej!!
dat zijn namaak boss pedaaltjes in een plasic behuizing, nooit kopen!!
ze hadden ook een namaak bigg muff ook nooit kopen!!!
ik vind een lawaaikastje moet stevig zijn, niet dat als in on-stage sta dat ik op een zonder geluid zit omdat ik dat ding kapot heb getraptquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:36 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ah die dingen zuigen dus hard? Ik kan me herinneren dat jullie (met jullie bedoel ik regelmatige Gitaristentopic bezoekers) er in eerste instantie er rijkhalzend (of reikhalzend) naar uit kijken.
(Als het van het plastic is gemaakt als van mijn muis, kun er het nooit kapot trappen)
ha ha haquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:19 schreef guitarist.nl het volgende:
vond je?
Nobel streven: Prachtig nummer!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:05 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb af en toe zo'n projectje waarin ik mezel uitdaag. Ik ga deze keer proberen als fingerpick-kneus Jeff Buckley's Hallelujah perfect onder de knie te krijgen.
Hier wil ik toch even op reageren. Het meeste spul van Behringer is inderdaad matig, maar ze maken af en toe ook hele goede apparaten, zoals de ADA8000 A/D D/A converter. Daar zitten delta-sigma converters in en goede pre-amps. We hebben er een in de studio staan en zijn er erg tevreden mee!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:42 schreef Hammet het volgende:
De kwaliteit van Behringer is altijd op z'n hoogst niet meer dan redelijk. De kans is ook aanwezig dat je gewoon prutspul koopt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:55 schreef BUG80 het volgende:
De topics gaan hard zeg.
Hallelujah is niet zo heel moeilijk om te spelen maar wel erg leuk. De kunst is om er zoveel mogelijk gevoel in te leggen.![]()
setup is nu wat veranderd. Behringe PB is eruit, staat te koop;) Daarvoor in de plaats een HWA Clean Sanchez. Daarnaast ook de volgorde veranderd:quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
leuke kastjes
ik heb nu een usa big muff erbij
[..]
vond je?
Behalve dat de tremolo erop zit terwijl de gitaar in de koffer ligt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 06:55 schreef TeleluvR het volgende:
Jazzmaster
Zo, die heeft er verstand van! Ik ben benieuwd of jullie wat opvalt, afgezien van de belachelijke prijs!!!
Kijk nog eens goed! Je zit in de buurt!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Behalve dat de tremolo erop zit terwijl de gitaar in de koffer ligt?![]()
WTF, * Svyatagor wrijft slaap uit ogenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed! Je zit in de buurt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |