quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:59 schreef Desensitized het volgende:
Ja las ook net, anders dan op het plaatje. Stiekem editten hè, als ik koffie loop te halen!
![]()
klopt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Feedback?
Had je vandaag moeten gaan
guitarist.nl zit al in de trein onderweg
Ik moet om 10 over 12 weg.
ik had een mijn oude mg gepimpt met blauw neon licht was wel gaafquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:15 schreef Neidropje het volgende:
hahah nee was al zo, die maya had een slagplaat zegmaar over de hele tone/vol/switchruimte heen, ik heb er nu een plexiglas slagplaatje gezaagd en van dat spul wat iedereen op zn ramen heeft erachter geplakt, heldere blauwe leds erin, switchje en een 9v batterij en klaar!
een fatstrat is geen strat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Pak 'zo'n HSS strat usa, daar die S1-switch op en dan 'verlies' je niet de single-coil, daar alle schakelmogelijkheden... Erg leuk!
Ik heb er een tijdje een gehad, maar mijn standard strat speelt zo lekker, dat ik toch de HSS weer verkocht heb, wel een beetje jammer ergens!
[afbeelding]
whoe vet! had je ze intern aangesloten? Of aan een adaptertje erbij gehangen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik had een mijn oude mg gepimpt met blauw neon licht was wel gaaf
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:59 schreef Desensitized het volgende:
Ja las ook net, anders dan op het plaatje. Stiekem editten hè, als ik koffie loop te halen!
![]()
Dan spreek je toch jezelf tegen, als je zegt: "een fatstrat is geen strat"quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:24 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
een fatstrat is geen strat.
klinkt mischien truttig, maar ik vindt een strat zonder "trademark" scheef brugelement gewoon geen gezicht.
een strat koop je voor de single coil sound.
zat een adaptertje bij..quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:30 schreef Neidropje het volgende:
[..]
whoe vet! had je ze intern aangesloten? Of aan een adaptertje erbij gehangen?
Ja of een "Apennoot(pinda) is geen noot", ow wachtquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan spreek je toch jezelf tegen, als je zegt: "een fatstrat is geen strat"
Net als: "een racefiets is geen fiets" of "een eikeboom is geen boom"![]()
Hmmm misschien had je dan toch voor die glimmende line-6 dingen moeten gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik had een mijn oude mg gepimpt met blauw neon licht was wel gaaf
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:03 schreef Hammet het volgende:
[..]
Zat jij niet in de trein richting feedback r'dam?
quote:* guitarist.nl loves zijn mda vario
quote:
dat krantje was dan ook gratis, jouw internet nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]vroeger las je een krantje in de trein nu zit je online met je pda/mobiel :p
en die line6 dingen vind ik echt oerlelijk..
misschien wel mooi geluid maar toch uiterlijk is nog steeds heel belangrijk :p
Post jij op gitaarnet? Komt me erg bekend voor om de een of andere redenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:10 schreef Neidropje het volgende:
tijdje terug mijn ouwe maya les paul verbouwt:P:
[afbeelding]
[afbeelding]
Das waar!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan spreek je toch jezelf tegen, als je zegt: "een fatstrat is geen strat"
Net als: "een racefiets is geen fiets" of "een eikeboom is geen boom"![]()
Bullshit, je kan ook Les Pauls met P90s kopen. Is dat dan ook ineens niet tof?? (ook al komt er een geweldig geluid uit)quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
maar ik ben wel met em eens dat je een strat voor de single-coil sound koopt!
Ja, of twee single-coils in je humbucker positie monteren, en er maar één van aansluiten. Dan heb je wel een single coil maar ziet er uit als een humbuckerquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef guitarist.nl het volgende:
je kan ook een humbucker op singlecoil formaat kopen, dan is het wel een fatstrat maar ziet 'ie er wel gewoon uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |