Die hollowbodies hebben ook humbuckersquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:52 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jep, het eerste was inderdaad Orion, op singlecoil. En das een hele mooie cover inderdaad. Vrijwel iedereen die metal speelt kiest voor humbuckers, in rock zie je ze ook vaak (veel LPs en SGs). Ik heb in mijn muziekcollectie waarschijnlijk geen één band die op strats o.i.d. speelt, dus verder heb ik daar weinig verstand van. Veel jazzers kiezen trouwens voor hollowbodies, met van die f-gaten. En ik neem aan dat bluesmensen als BB king ook op gibsons spelen
lucillequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:52 schreef NASDAQbastardo het volgende:
En ik neem aan dat bluesmensen als BB king ook op gibsons spelen
Mensen die van metal houden, houden meestal ook van Maiden en ik heb Maiden gitaristen wel eens op Strats zien spelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:52 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jep, het eerste was inderdaad Orion, op singlecoil. En das een hele mooie cover inderdaad. Vrijwel iedereen die metal speelt kiest voor humbuckers, in rock zie je ze ook vaak (veel LPs en SGs). Ik heb in mijn muziekcollectie waarschijnlijk geen één band die op strats o.i.d. speelt, dus verder heb ik daar weinig verstand van. Veel jazzers kiezen trouwens voor hollowbodies, met van die f-gaten. En ik neem aan dat bluesmensen als BB king ook op gibsons spelen
ik zat er ook aan te denken om evt een humbucker in de brug te doen, maar doe ik toch maar niet..quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Klopt, maar de Maidens hebben wel volgens mij wel humbuckers in de brug.
klopt, ze hebben een fat-strat... zoals fender dat graag noemt, gewone strat, met dus een humbocker in de brug... maarja er zijn bij Maiden dus ook 3 gitaristen, dus dat vette geluid wat ze hebben kan ook daaaaardoor komenquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Klopt, maar de Maidens hebben wel volgens mij wel humbuckers in de brug.
Pak 'zo'n HSS strat usa, daar die S1-switch op en dan 'verlies' je niet de single-coil, daar alle schakelmogelijkheden... Erg leuk!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zat er ook aan te denken om evt een humbucker in de brug te doen, maar doe ik toch maar niet..
De kwaliteit van Behringer is altijd op z'n hoogst niet meer dan redelijk. De kans is ook aanwezig dat je gewoon prutspul koopt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:23 schreef Desensitized het volgende:
Nog even over die koptelefoons.
Ik heb de Behringer HPX 2000 op het oog. Bij Feedback slechts 18.99 euro. Is dat wel wat? Lijkt me wel een ok ding.
Of praten we nu over dezelfde??
http://www.feedback.nl/?id=55&b=HPX2000
gepimpt?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:52 schreef VASND het volgende:
Hallo
Ivo, 19 en bezitter van een gepimpte yamaha rgx 320 met EMG KH2 setje en gotoh floyd rose.
Verder speel ik over een Marshall 8100 (100W valvestate).
Ik bne op de eerste plaats toetsenist maar sinds een tijdje ook met gitaar bezig.
meer weten? vraag maar raak
Ja aan de randen zitten er zeg maar happen uit omdat het een heel erg verkloot gitaartje was, deuken in de lak enz. Netjes gladgeschuurdquote:
Hoe lang speel je eignelijlk al gitaar dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja aan de randen zitten er zeg maar happen uit omdat het een heel erg verkloot gitaartje was, deuken in de lak enz. Netjes gladgeschuurd![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:53 schreef Desensitized het volgende:
Als je goed naar de foto kijkt van die zwarte ProDjuser kun je zien dat je de grote jack er af kan draaien dus heb je helemaal geen verloopje nodig...![]()
jaartje of 2.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:57 schreef Hammet het volgende:
[..]
Hoe lang speel je eignelijlk al gitaar dan?
Feedback?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:43 schreef Desensitized het volgende:
Ik vind dat juist wel. Vind van die kleine in-ear dopjes en van die dingen die op je oor liggen lang zo fijn niet. Heb veeeel liever zo'n ding die om je oor valt. Zit veel lekkerder en hoor je je moeder ook niet zeuren de hele dagOf je broertje, of je zusje......
Vrijdag maar even in de trein richting Rotterdam denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |