Direct via de line-in inpluggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:33 schreef Verenjano het volgende:
Is niet waar, als ik mijn gitaar aan m'n pc hang (phones out -> line in) klinkt het exact hetzelfde (qua timing dus). Alleen met een programma als guitar rig loopt hij te fucken, maar dat kan ook aan mijn onkunde met dat programma liggen. Opnemen met Cooledit gaat overigens prima.
Misschien ligt het aan je geluidskaart of aan je werkgeheugen. Of als je een illegale versie van Guitar rig hebt kan het ook daaraanliggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:33 schreef Verenjano het volgende:
Is niet waar, als ik mijn gitaar aan m'n pc hang (phones out -> line in) klinkt het exact hetzelfde (qua timing dus). Alleen met een programma als guitar rig loopt hij te fucken, maar dat kan ook aan mijn onkunde met dat programma liggen. Opnemen met Cooledit gaat overigens prima.
Guitarport is idd een heel goed ding! Maar nu de Toneport uit is is het misschien ook handig om daar naar te kijken!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je kan je versterker doorlussen naar je pc. Als je dan iets speelt, hoor je het twee seconden later over je boxen van pc of wordt het twee seconden later opgenomen. Niet echt handig.
Guitarport bevat vele effecten en cabinetten. Scheelt je 20.000 euro. Zoveel? Jah zovee cabinetten en effecten.![]()
Tjek www.guitarport.com
Een di-box zou hier ook wonderen voor je geluid kunnen doen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Direct via de line-in inpluggen.![]()
Het kan wel. Ik zou het niet doen.![]()
Vanwaar dan niet, op die eventuele vertraging na?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Want? Hoe wil je een gitaar anders aan je pc hangen (zonder overdreven dure geluidskaart)?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Met een di-box dus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:42 schreef Verenjano het volgende:
[..]
Want? Hoe wil je een gitaar anders aan je pc hangen (zonder overdreven dure geluidskaart)?![]()
Ik moet dan dus soundsjeckkequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:47 schreef Hammet het volgende:
Feedback R'dam is voor mij wel om de hoek, ik ben er binnen een half uurtje met OV
Maar ik kom niet
En waarom niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:47 schreef Hammet het volgende:
Feedback R'dam is voor mij wel om de hoek, ik ben er binnen een half uurtje met OV
Maar ik kom niet
Ik dacht dat die Russische veel fijner was qua geluid???quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:44 schreef guitarist.nl het volgende:
ik weet niet wie er morgen allemaal mee gaat naar de Feedback in Rotterdam,
maar ik ga er iig een USA Bigg Muff kopen,
Of de zweedse 'Big Møf'?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Allebei kutdingen, de Duitse Big Mof is veel beter.
[afbeelding]
Ennn het slechte-grappen-quotum is weer gehaald.
nee juist niet, die amerikaanse is iets beter, en kwa behuizing ook,quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Russische veel fijner was qua geluid???
Zijn die 'The Pauls' niet ontzettend oud? (dus $$$)quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:58 schreef synthetictherapy het volgende:
Oke, heb dus net ff gecheckt, het serienr is 93006410
en ik zal ff proberen of ik de pic erop krijg.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |