ik kon het iig wel toen ik er 1 had, we gaan binnenkort wel weer een keertje naar de feedbackquote:Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar wel een lekker 'overdrive geluidje' uit kan halen?
Hé guitarist ik klikte per ongeluk op de link naar je band. Niet om het een of ander maar dat klinkt echt verdomd leuk! Beetje indie enzo. Ga zo door man!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik kon het iig wel toen ik er 1 had, we gaan binnenkort wel weer een keertje naar de feedback
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:28 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Hé guitarist ik klikte per ongeluk op de link naar je band. Niet om het een of ander maar dat klinkt echt verdomd leuk! Beetje indie enzo. Ga zo door man!![]()
Tof man ! "Getting drunk right now"quote:Op maandag 13 maart 2006 01:14 schreef CoiCrow het volgende:
Een 10 minuten productie met:
Mijn ingebouwde iBook microfoon en Garage Band
Een akoestische gitaar
Software Bass
en 2 keer ingezongen.
Even laten zien hoe je in 10 minuten tijd de meeste troep opneemt
Get Drunk Blues
het electrische gitaargeluid vind ik wel een beetje op dat van mij lijken,quote:Op maandag 13 maart 2006 01:14 schreef CoiCrow het volgende:
Een 10 minuten productie met:
Mijn ingebouwde iBook microfoon en Garage Band
Een akoestische gitaar
Software Bass
en 2 keer ingezongen.
Even laten zien hoe je in 10 minuten tijd de meeste troep opneemt
Get Drunk Blues
quote:Op maandag 13 maart 2006 01:30 schreef CoiCrow het volgende:
Dat is mijn akoestische gitaar met een plugin van garageband erover heen
ah kj, garageband is een stukje software, nah klinkt niet verkeerd opzichquote:Op maandag 13 maart 2006 01:35 schreef CoiCrow het volgende:
Ok: Ik neem mijn akoestische gitaar. Ik neem daarmee de 'solo' op. Daar gooi ik een plugin overheen die standaard in Garageband zit (een programma voor apple computers) en klaar is kees. De setting die ik heb gekozen heet heavy blue's met een beetje extra gain
en echt een beetje goed opnemen kost je idd erg veel tijdquote:Op maandag 13 maart 2006 01:45 schreef CoiCrow het volgende:
Nog erger? Jah dat kan! Seven Years van Norah Jones
Ik ben altijd te lui om complete dingen op te nemen![]()
Maar misschien is dat wel beter zo...
Simpel is relatief natuurlijk. Ik hoor liever een band die creatief is met melodieën en gaten laat vallen waar die moeten vallen, ipv een band die een nummer helemaal volpropt met allemaal technisch hoogstaand gepriegel.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]dankje, tis ook het leukste bandje waar ik tot nu toe in gezeten heb, lekkere simpele deuntjes en loopjes
![]()
Bettie Serveert serveert ken ik nietquote:Op maandag 13 maart 2006 08:42 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Simpel is relatief natuurlijk. Ik hoor liever een band die creatief is met melodieën en gaten laat vallen waar die moeten vallen, ipv een band die een nummer helemaal volpropt met allemaal technisch hoogstaand gepriegel.
De gitaarloopjes doen me af en toe denken aan Bettie Serveert, ken je dat? Zo niet --> luisteren! Too Bad You Didn't Like To Rock & Roll is een leuke knipoog naar Black Rebel Motorcycle Club, maar dat horen jullie vast wel vaker.
Jullie zanger heeft een goede stem trouwens, iets waar het bij amateurbands uit het pop/rock circuit nogal eens aan ontbreekt. De bassist moet hier en daar nog een beetje aan zijn timing werken, hij zit regelmatig niet op de kick (en de drummer is echt wel strak). Wel leuke basloopjes, overigens.
Ja, helemaal mijn straatje!![]()
Cool!quote:Op maandag 13 maart 2006 11:10 schreef Jorikjet het volgende:
jieha, ik ga spelen in een bandja a la pearl jam
Ok, dan heb ik het niet goed gehoord.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:37 schreef guitarist.nl het volgende:
tis juist andersom, onze bassist is goed, en die drummer had er veel last van tempo wisselingen,
we hebben inmiddels ook een andere..
TIPSquote:Op maandag 13 maart 2006 11:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bettie Serveert serveert ken ik niet*download
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |