Maar je heb dan wel een belachelijk fijne gitaarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:28 schreef Hammet het volgende:
@ Svyatagor: iets akoestisch isoleren is niet te doen, voor het geld dat jij er waarschijnlijk voor over hebt. Om dit te bereiken moet er dik verbouwd worden, en dan nog ben je er niet. Dus, als de akoestiek binnen allemaal in orde is, mag je al blij zijn
Ik ben net terug van Feedback trouwens, een heleboel akoestische gitaren bespeeld. Die gitaar die ik op het oog had (Dean Exotica Supreme Rosewood) viel toch wat tegen (zowel qua geluid als bespeelbaarheid).
Ik denk dat ik voor een Takamine ga!De EG523SC wel te verstaan. Speelt erg lekker en klinkt mooi vol. Dat laatste was iets wat ik nogal vaak miste bij andere gitaren. Bij sommige was het hoog prachtig helder en sprankelend, maar zat er totaal geen bas in. Bij anderen was het precies weer andersom. Maar goed, dit is m dus:
[afbeelding]
Ik heb m liever zonder slagplaat maar dit zit er helaas niet in.
Het enige probleem is het geld, ik wil namelijk ook nog naar Pinkpop, eventueel een Fields of Rock en Lowlands...
Damn woon zelf in Veenendaal, en ben vergeten dat gitaarbeurs gister was, was anders wel gegaan.. Had eigenlijk nog effecten moeten kopen, naja toch geen geld tot mijn beschikking nu.. Weet je de datum van volgende keer al?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:11 schreef Neidropje het volgende:
damn, kom net van de vintage gitarenbeurs in veenendaal! staan daar gewoon op 1 tafel een aantal strats a 20.000 euro per stuk te koop :| allemaal oudjes, uit50/60jaren. wat een geld! Voorderest een aantal erg leuke gibsons, zwaar gereliced door de jaren heen. Echt een aanrader om daar even te gaan kijken (al moet je zoals ik 100km heen rijden)
eh ja dat staat allemaal op de eveneens "vintage" site: http://home.planet.nl/~nieve005/quote:Op zondag 12 maart 2006 12:10 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
Damn woon zelf in Veenendaal, en ben vergeten dat gitaarbeurs gister was, was anders wel gegaan.. Had eigenlijk nog effecten moeten kopen, naja toch geen geld tot mijn beschikking nu.. Weet je de datum van volgende keer al?
Die layout is ook behoorlijk vintagequote:Op zondag 12 maart 2006 12:51 schreef Neidropje het volgende:
[..]
eh ja dat staat allemaal op de eveneens "vintage" site: http://home.planet.nl/~nieve005/
Die goeie ouwe tijd! Resizable frames en bewegende GIFjesquote:
jah en geen downtimesquote:Op zondag 12 maart 2006 14:25 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd! Resizable frames en bewegende GIFjes![]()
Welcome on our sitequote:Op zondag 12 maart 2006 12:51 schreef Neidropje het volgende:
[..]
eh ja dat staat allemaal op de eveneens "vintage" site: http://home.planet.nl/~nieve005/
Ik gok het versterkertje...quote:Op zondag 12 maart 2006 14:47 schreef Hammet het volgende:
[..]
Heb je het over die akoestische gitaar, of dat versterkertje?
Valt wel mee, er staan er nu twee op marktplaats, 85 en 69 euro. Maar de hamvraag is: is het bruikbaar?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:24 schreef guitarist.nl het volgende:
die dingen zullen nog wel duur zijn ook, ofniet?
Versterkertjequote:Op zondag 12 maart 2006 14:47 schreef Hammet het volgende:
[..]
Heb je het over die akoestische gitaar, of dat versterkertje?
vox ad50vtquote:Op zondag 12 maart 2006 21:39 schreef no1uknow het volgende:
Hee even een vraagje;
Ik wil een nieuwe versterker.
Ik heb nu een kutding, dus vandaar.
Nu is mijn (aankomend) budget 200~300 euro.
Iemand suggesties?
Ik wil hem wel 2ehands kopen.
BVD
Denk je dat ik daar wel een lekker 'overdrive geluidje' uit kan halen?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
vox ad50vtstukje modeling en ook een beetje het buizen geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |