een kroketbroodje is een gebakken broodje met een kroket er in en een broodje kroket is een broodje waar de kroket pas later in gaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat is het verschil tussen een kroketbroodje en broodje kroket ?
*lacht -Sandstorm- uitquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
Wees blij dat je je geld bij je had, anders kon je geen overheerlijk broodje kopen
Abrahamquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dus ik dacht daarnet in de pauze, laat ik lekker een kroketbroodje (dus geen broodje kroket), zat er vieze mosterd tussenbah wat is dat smerig.
degene die mosterd heeft uitgevonden moet hard gestraft worden!
Op de vuist zeker ? Paupere zwerverquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:45 schreef c0nd0r het volgende:
Ik heb net een overheerlijke HEMA worst op!zonder mosterd, en dat onder uitzonderlijke hoge groepsdruk heb ik toch geweigerd!
Goed he?
Ga toch een harinkje kopenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Op de vuist zeker ? Paupere zwerver![]()
mazzelpikquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:45 schreef c0nd0r het volgende:
Ik heb net een overheerlijke HEMA worst op!zonder mosterd, en dat onder uitzonderlijke hoge groepsdruk heb ik toch geweigerd!
Goed he?
goed replyquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Abraham![]()
O nee, die haalt de mosterd alleen maar.![]()
appelmoes met kroket? voel je je wel helemaal lekkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mosterd is echt![]()
maar appelmoes daarentegen, dat is nou weer![]()
![]()
Altijd lekker bij een kroketquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mosterd is echt![]()
maar appelmoes daarentegen, dat is nou weer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |