een kroketbroodje is een gebakken broodje met een kroket er in en een broodje kroket is een broodje waar de kroket pas later in gaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat is het verschil tussen een kroketbroodje en broodje kroket ?
*lacht -Sandstorm- uitquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
Wees blij dat je je geld bij je had, anders kon je geen overheerlijk broodje kopen
Abrahamquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dus ik dacht daarnet in de pauze, laat ik lekker een kroketbroodje (dus geen broodje kroket), zat er vieze mosterd tussenbah wat is dat smerig.
degene die mosterd heeft uitgevonden moet hard gestraft worden!
Op de vuist zeker ? Paupere zwerverquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:45 schreef c0nd0r het volgende:
Ik heb net een overheerlijke HEMA worst op!zonder mosterd, en dat onder uitzonderlijke hoge groepsdruk heb ik toch geweigerd!
Goed he?
Ga toch een harinkje kopenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Op de vuist zeker ? Paupere zwerver![]()
mazzelpikquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:45 schreef c0nd0r het volgende:
Ik heb net een overheerlijke HEMA worst op!zonder mosterd, en dat onder uitzonderlijke hoge groepsdruk heb ik toch geweigerd!
Goed he?
goed replyquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Abraham![]()
O nee, die haalt de mosterd alleen maar.![]()
appelmoes met kroket? voel je je wel helemaal lekkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mosterd is echt![]()
maar appelmoes daarentegen, dat is nou weer![]()
![]()
Altijd lekker bij een kroketquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mosterd is echt![]()
maar appelmoes daarentegen, dat is nou weer![]()
![]()
Dus daar woont Abrahamquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:57 schreef Escape2Dawn het volgende:
Mosterd is lekker
Uiteraard alleen de Doesburgse mosterd!!!!![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
appelmoes met kroket? voel je je wel helemaal lekker![]()
quote:
niks mosterd maar dan iets anders, alles wat ook maar een beetje op mosterd lijkt moet op de brandstapelquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:59 schreef TokkieB het volgende:
Anders neem je toch gewoon lekker wasabi. Net mosterd. maar dan anders :-)
Nee, niet zo.quote:
Dan was mijn eerste gedacht toch goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, niet zo.![]()
Ik bedoelde de handeling pijpen, omdat TS geen geld heeft om een haring te kopen.
ik geef je op wegens verkrachting van stokbrood en gehaktbalquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:01 schreef Maikuuul het volgende:
Mosterd
Heerlijk, daarnet nog lekker stokbrood met een gehaktbal en mosterd gehad
Goed product !
Pervertquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:01 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dan was mijn eerste gedacht toch goed![]()
Gister spaghetti opgewarmd, twee eetlepeltjes sambal erdoor, flink roeren, en smikkelen maar!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hallo, dit is geen verkapt reageer je frustraties topic
Koeleman Zilveruitjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hallo, dit is geen verkapt reageer je frustraties topic
Edahquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Koeleman Zilveruitjes
Zilveruitjes van Edah huismerk![]()
Bagger? Nee joh!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wat zeg ik nou jongensstraks gaat hij weer dicht omdat er wordt gebaggerd. waarschijnlijk is dit topic al aangemeld bij topicreport
nee rot op met je CUL, dit is verdomme een klaagtopicquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:12 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Bagger? Nee joh!
CUL =>
maar dat is al gezegd
Kwaliteitstopics worden nooit geslotenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wat zeg ik nou jongensstraks gaat hij weer dicht omdat er wordt gebaggerd. waarschijnlijk is dit topic al aangemeld bij topicreport
volgens welke mod?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Kwaliteitstopics worden nooit gesloten
Tha_T en Terminator zijn goede vrienden van me. Ik zie ze altijd op het "hangjongerenplein" iedere avond hier in het dorp. Staan ze meestal te pimpen met hun Aprilla en Yamaha scooterquote:
nou Tha-T zei vanochtend nog dat ik niet zo moest baggeren en Terminator heeft genoeg van mijn post verwijderd, dus als je er wat tegen wilt doen, graagquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Tha_T en Terminator zijn goede vrienden van me. Ik zie ze altijd op het "hangjongerenplein" iedere avond hier in het dorp. Staan ze meestal te pimpen met hun Aprilla en Yamaha scooter
Ik kan ook hun scooters saboteren. Of mosterd in hun tank gooien.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou Tha-T zei vanochtend nog dat ik niet zo moest baggeren en Terminator heeft genoeg van mijn post verwijderd, dus als je er wat tegen wilt doen, graag![]()
doe dat laatste maar, zal ze lerenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik kan ook hun scooters saboteren. Of mosterd in hun tank gooien.
Dat denk ik ook; aangezien niemand reageert op mijn post ga ik er voor het gemak maar vanuit dat ik gelijk hebquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat is wel de uiteindelijke conclusie lijkt me![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:31 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zuigt Mosterd beter als de Haringman?
Hoezo, ooit al geprobeerd dan ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee dankje, mijn penis houdt ook niet van mosterd![]()
Waarvoor kom ik vanmiddag dan met mijn rolstoel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Succes, maar ga niet op mijn ervaring af. Die is er namelijk niet
Hé jij bent de ervaringsdeskundige!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoezo, ooit al geprobeerd dan ?
Pitst het eigenlijk als die mosterd je pisbuis in kruipt, nadat je je lul in de pot hebt gedoopt ?
Om samen te genieten van zijn appelmoes?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Waarvoor kom ik vanmiddag dan met mijn rolstoel?
Weet ik veel..quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Waarvoor kom ik vanmiddag dan met mijn rolstoel?
ik ken mijn penis goed genoeg en hij lust geen mosterd. geloof mij nou maarquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoezo, ooit al geprobeerd dan ?
Pitst het eigenlijk als die mosterd je pisbuis in kruipt, nadat je je lul in de pot hebt gedoopt ?
Appelmoes? Mij is aardappelpuree beloofd...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Om samen te genieten van zijn appelmoes?![]()
Wat de boer niet kent, eet ie niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik ken mijn penis goed genoeg en hij lust geen mosterd. geloof mij nou maar![]()
Mosterd schijnt heel glibberig te zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, eet ie niet.
Franse Mosterd schuurt!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mosterd schijnt heel glibberig te zijn
Heej, jij bent een weapon of mass destruction!quote:
Bitte schön!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heej, jij bent een weapon of mass destruction!
Als je Duits gaat praten gaat het topic op slot!
Toe is?
Ja, maar dat was echt niet alleen mijn schuld. Andere mensen gingen erin mee, dat was niet de bedoeling. Tevens waren het maar 8 posts in totaal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heej, jij bent een weapon of mass destruction!
Als je Duits gaat praten gaat het topic op slot!
Toe is?
Zullen we dan maar?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dat was echt niet alleen mijn schuld. Andere mensen gingen erin mee, dat was niet de bedoeling. Tevens waren het maar 8 posts in totaal.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik ken mijn penis goed genoeg en hij lust geen mosterd. geloof mij nou maar![]()
Kroketquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:51 schreef Steve-O het volgende:
Heeft bij mij ook 18 jaar geduurd voordat ik mosterd te eten vond
Nu smeer ik niets anders als zaanse mosterd op mijn kroket
Eindelijk snap ik het geheim van Abrahamquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef -Marc- het volgende:
Voor de mensen die meer willen weten over mosterd en mosterdzaad:
KLIK DAN HIER!
Vertel het eens, Jitzje!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eindelijk snap ik het geheim van Abraham
Als je het me niet verteld, dan kom ik om 16.30 niet met mijn rolstoel hoor!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik houd het lekker geheim. Daar valt geld mee te verdienen
Als er maar geen potje op je schoot ligtquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:52 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Als je het me niet verteld, dan kom ik om 16.30 niet met mijn rolstoel hoor!
He, wat jammerquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:52 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Als je het me niet verteld, dan kom ik om 16.30 niet met mijn rolstoel hoor!
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:54 schreef -Marc- het volgende:
[..]
, Sorry Jitzzzze!!! Sorry!!! Mag ik nog wel komen?
Ja toch?
![]()
Wauw, GE-WEL-DIGquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef -Marc- het volgende:
Voor de mensen die meer willen weten over mosterd en mosterdzaad:
KLIK DAN HIER!
Dus vies voetvolk met stinkende gore poten, mosterd in je schoenenquote:Een mosterdbad schijnt te helpen tegen kwalen als zweetvoeten en zenuwaanvallen.
We hebben allebei een weekbanquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moeten jullie niet bij SEX of R&P zitten ofzo![]()
Met of zonder mosterd?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:00 schreef Wriker het volgende:
Nou heb ik zin in een broodje kroket
ZONDER mosterd en graag van kwekkeboomquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Met of zonder mosterd?
En wil je een gewone of een kwekkeboom?
Da's wel een beetje mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ZONDER mosterd en graag van kwekkeboom![]()
Hou die slimme opmerkingen voor je, SmartAss!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Da's wel een beetje mosterd na de maaltijd
ik ben ook niet echt gecharmeerd van dit soort woordgrapjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hou die slimme opmerkingen voor je, SmartAss!
Ik stel een weekban voor!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik ben ook niet echt gecharmeerd van dit soort woordgrapjes![]()
net als je op straat door een politie agent wordt aangesproken die “fijne jonge ben jij zeg” zegt en dan zo’nquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Van de mannen met blauwe namen moet je het hebben inderdaad!
Ikop dat soort acties!
Ik geloof dat jullie op allesquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Van de mannen met blauwe namen moet je het hebben inderdaad!
Ikop dat soort acties!
Talpa, de blauwe mosterd!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik niet hoor, alleen op mosterd, blauw en talpaik
![]()
ohja en op patty brardquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Talpa, de blauwe mosterd!
Echt iets voor jou
Zeker weten dat je niet Mosterd, de Talpa blauwe of De blauwe Talpa mosterd bedoeld?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Talpa, de blauwe mosterd!
Echt iets voor jou
Hoe kon ik die nou door elkaar halen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:39 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet Mosterd, de Talpa blauwe of De blauwe Talpa mosterd bedoeld?![]()
Die fout maken meer mensen hoor!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe kon ik die nou door elkaar halen!
ik hoorde dat patty brard daar ook aanwezig isquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kan ik in ieder geval naar een praatgroep
Patty Brard zit daar niet meer heb ik gehoord.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik hoorde dat patty brard daar ook aanwezig is![]()
De AAA?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:45 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Patty Brard zit daar niet meer heb ik gehoord.
Ze hebben haar doorgestuurd naar de AA
Je zei klupje hihiquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Iew mosterdquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nou nu is er wel genoeg gebaggerd, straks gaat mijn kwaliteitstopic dicht.![]()
Mosterd ik had ook een keer mosterdsoep enbah wat een gore kattenpies is dat zeg. Het leek ook diarree poep, zo’n lichtbruine kleur met zwarte stipjes, zal wel mosterdzaad zijn ofzo. uuurgh
Waarom eet je mosterdsoep als je al geen mosterd lust?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Mosterd ik had ook een keer mosterdsoep enbah wat een gore kattenpies is dat zeg. Het leek ook diarree poep, zo’n lichtbruine kleur met zwarte stipjes, zal wel mosterdzaad zijn ofzo. uuurgh
Mijn vriendin zegt ook altijd dat mijn zaad naar monsterd smaakt! Alleen je kleurbeschrijving klopt niet helemaal!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ja uh weet ik veel, ik had honger en er zaten spekjes in dus ik dacht, zo erg kan het toch niet zijn, nou wel dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom eet je mosterdsoep als je al geen mosterd lust?
Pindasoep is wel heel erg lekkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja uh weet ik veel, ik had honger en er zaten spekjes in dus ik dacht, zo erg kan het toch niet zijn, nou wel dus![]()
dan weet ik iig zeker wat ik NIET had gegetenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt ook altijd dat mijn zaad naar monsterd smaakt! Alleen je kleurbeschrijving klopt niet helemaal!
Weet ik tenminste dat het niet de verkeerde was, dit aangezien het donker was.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dan weet ik iig zeker wat ik NIET had gegeten![]()
Dus als jij ergens verrotte vis ziet in de winkel dan vind je dat vies en als er spekjes in zitten dan zou je het wel willen proberen....daar komt het eigenlijk op neerquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja uh weet ik veel, ik had honger en er zaten spekjes in dus ik dacht, zo erg kan het toch niet zijn, nou wel dus![]()
als ik echt honger heb..quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dus als jij ergens verrotte vis ziet in de winkel dan vind je dat vies en als er spekjes in zitten dan zou je het wel willen proberen....daar komt het eigenlijk op neer![]()
hallo ik ben een pauper student. dat soepje zat in mijn kerstpakketquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was een keer een kookboek kopen![]()
Vertel er dan ook even bij dat je op stage was anders snap ik er niets meer vanquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hallo ik ben een pauper student. dat soepje zat in mijn kerstpakket![]()
oh ohja ik was op stage, maar zei ik trouwens kerstpakket? ik bedoelde natuurlijk voedselpakketquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vertel er dan ook even bij dat je op stage was anders snap ik er niets meer van
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh ohja ik was op stage, maar zei ik trouwens kerstpakket? ik bedoelde natuurlijk voedselpakket![]()
ach zolang er geen mosterd -troep tussen zit, zijn ze best wel te vretenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als ik al die dingen in mijn kerstpakket op moet vreten dan was ik al 6934 keer over mijn nek gegaan. Sjees, je zelfbeheersing is ver te zoeken
mosterd is mosterd. ik denk niet dat ik onderscheid zal vinden tussen een potje mosterd van 0,99 cent en eentje van een 10tjequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:22 schreef Hyperdude het volgende:
Mosterd is vet lekker man. Vooral a l'Ancienne met witte wijn van Maille![]()
Paupermosterd is idd niet te vreten![]()
al komt het een uit de lekker wijf dan is het nog steeds smerigquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:19 schreef sjeppert het volgende:
ik vind die mosterd uit de tubes altijd zo ranzig,
die uit een potje zijn heilig
Mosterd is niet alleen vies, het beeld dat er mosterd uit een lekker mokkel komt is ook niet aangenaamquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:39 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
al komt het een uit de lekker wijf dan is het nog steeds smerig![]()
Dan ben je dus homoquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mosterd is niet alleen vies, het beeld dat er mosterd uit een lekker mokkel komt is ook niet aangenaam![]()
Kerel, als er mosterd uit een lekker mokkel komt, groen/geel drappig spul uit haar ......(verzin zelf wat). Dan is dat echt niet geil om te zienquote:
en mayonaise?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kerel, als er mosterd uit een lekker mokkel komt, groen/geel drappig spul uit haar ......(verzin zelf wat). Dan is dat echt niet geil om te zien
Hoe meer mijn vriendin op een patat oorlog lijkt, hoe meer mijn korporaal saluteert!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kerel, als er mosterd uit een lekker mokkel komt, groen/geel drappig spul uit haar ......(verzin zelf wat). Dan is dat echt niet geil om te zien
Ieder zijn ding toch?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe meer mijn vriendin op een patat oorlog lijkt, hoe meer mijn korporaal saluteert!![]()
smerige boel bij jullie danquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe meer mijn vriendin op een patat oorlog lijkt, hoe meer mijn korporaal saluteert!![]()
Bij mij moet er boerenkool met worst op anders komt ie niet uit z'n schulpjequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is die worst dan met of zonder mosterd?quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij mij moet er boerenkool met worst op anders komt ie niet uit z'n schulpje
Zonder natuurlijk, anders kots ik d'r onder dat vindt alleen mijn maitresse lekkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:50 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Is die worst dan met of zonder mosterd?
En dan slaap je daar ook gewoon op? Stink dat dan niet? Prikken die stukjes dan niet in je rug/zij?quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zonder natuurlijk, anders kots ik d'r onder dat vindt alleen mijn maitresse lekker
Ik zei geen matrassen nee maar slaapt wel lekker hoor beetje zoals een waterbed lekker drassig!quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:55 schreef -Marc- het volgende:
[..]
En dan slaap je daar ook gewoon op? Stink dat dan niet? Prikken die stukjes dan niet in je rug/zij?
Gadverdamme, slapen op een ondergekotst matras! Dat is nog viezer dan mosterd met zaad...quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zei geen matrassen nee maar slaapt wel lekker hoor beetje zoals een waterbed lekker drassig!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:58 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Gadverdamme, slapen op een ondergekotst matras! Dat is nog viezer dan mosterd met zaad...
Waarom verslikte ik me bij : Mosterd met zaadquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:58 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Gadverdamme, slapen op een ondergekotst matras! Dat is nog viezer dan mosterd met zaad...
Omdat je vader net je mond vol spoot ermee?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Waarom verslikte ik me bij : Mosterd met zaad
Franse wat?quote:
Franse Mosterd; Mosterd met zaad!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat je vader net je mond vol spoot ermee?
[..]
Franse wat?
Tja, dat komt doordat de "d" en de "s" naast elkaar op het toetsenbord zitten! Met mijn lompe typekunsten rag in dan nog wel eens op de verkeerde knop!quote:
Das wel een vette 403 moster!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:27 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tja, dat komt doordat de "d" en de "s" naast elkaar op het toetsenbord zitten! Met mijn lompe typekunsten rag in dan nog wel eens op de verkeerde knop!
Klik hier trouwens voor mosters!
Bink !quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
Omdat je vader net je mond vol spoot ermee?
Ha ook weer uit je bed gerolt?quote:
Mosterd met zaad toch wel, waar je in wakker werd?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
veel te kort geslapen dus wat doe je dan? gaan fokkenlogisch
lekker wakker worden met vieze mosterd hmmmm
ik had nog eng gedroomd over mosterd.
bagger? hoezo bagger? niet in dit topic hoor. dit is een kwaliteitstopics. het duurt nog wel een tijdje voordat deze is volgebaggerd
Je doet het vaker met je eigen zoon of broertje/zusje hoor ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vind ik ook wel als je zo'n mond vol in één keer doorslikt!
nee hoor mijn ODOM is inmiddels weer gaan rusten sinds ik op fok zitquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:42 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mosterd met zaad toch wel, waar je in wakker werd?
Nog last gehad van Ontzettend Dikke Ochtend Mosterd? Oftewel de ODOM!
Waar ging je mosterd droom dan over? Toch niet over mosterd die uit alle gaten van een vrouw kwam toch?
En waar slaat dat stukje over bagger op? Ik ben nog geen bagger post tegen gekomen hier! Misschien heb ik er overheen gelezen over die ene verdwaalde bagger post, maar dan mag u mij daar even op wijzen!
Ah bah, nee toch!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee hoor mijn ODOM is inmiddels weer gaan rusten sinds ik op fok zit![]()
mijn droom ging over dat alles van mosterd was. ik moest dus heel de tijd vieze mosterd eten![]()
nee joh geen bagger, misschien 1 of 2 van andere users
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik haat mosterd!!!! hij maakt mij leven kapot
Hij ziet er anders best lief uit in die burkaquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik haat mosterd!!!! hij maakt mij leven kapot
Mosterd op de Burkaquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij ziet er anders best lief uit in die burka
http://fotoboek.fok.nl/mosterd
Volgens mij is ze besmeurd met mosterd en draait ze daarom een burka!quote:
Ik denk dat ze vroeger een ongeluk heeft gehad en haar halve gezicht nu uit mosterd bestaatquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Volgens mij is ze besmeurd met mosterd en draait ze daarom een burka!
Ik zou ook niet besmeurd en ruikend naar de mosterd over straat durven!![]()
Nou, ik heb gelezen (in de Telegraaf, dus het moet wel waar zijn) dat ze een broertje heeft, Geqxon, en die heeft een pistool!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vroeger een ongeluk heeft gehad en haar halve gezicht nu uit mosterd bestaat
Nee! Een mosterdbuks! De nachtmerrie van ieder mens!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:11 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nou, ik heb gelezen (in de Telegraaf, dus het moet wel waar zijn) dat ze een broertje heeft, Geqxon, en die heeft een pistool!
En als ie je neer schiet met dat pistool, dan verander je in smerige goedkopen Lidl mosterd!![]()
Op de foto, geplaatst bij het stukje in de krant, lijkt het meer op een Mosterdmagnum.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee! Een mosterdbuks! De nachtmerrie van ieder mens!
Shit het is nu echt gedaan met de wereld!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Op de foto, geplaatst bij het stukje in de krant, lijkt het meer op een Mosterdmagnum.
Die zijn veel krachtiger dan mosterdbuksusen!
Dat lijkt me stug, een mosterdmagnum heeft namelijk maar 9 kogels!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Shit het is nu echt gedaan met de wereld!
De mosterdmonsters zullen ons langzaam maar zeker assimileren
Nee, das het gas wat uit je anus komt nadat je teveel mosterdsoep o.i.d. hebt gegeten!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mosterdgas
is dat niet een of andere massavernietigingswapen?
oh ok. weer wat geleerdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nee, das het gas wat uit je anus komt nadat je teveel mosterdsoep o.i.d. hebt gegeten!
Das de mosterdsoep van eergister!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ja zie je wel het is dus wel een chemisch wapen
omg ik begin wat te ruiken
Dees is toch al verneukt! Maar het moet wel over mosterd gaan!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
maar mag deze open blijven, kunnen we hier vandaag baggeren?
Ik krijg er honger van!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef Heatseeker het volgende:
Mosterd op kaas en diverse vleessoorten op brood is.
Je naam zegt dan ook meer dan duizend woordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:15 schreef Mustard_Man het volgende:
mensen die mosterd niet lekker vinden maken mij verdrietig![]()
ik gooi op bijna alles mosterd, inclusief groenten en brood.![]()
MOSTERD 4 TEH WIN
![]()
Hihi, er stroomt mosterd ipv bloed door zijn aderen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je naam zegt dan ook meer dan duizend woorden
Zullen we hem vangen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hihi, er stroomt mosterd ipv bloed door zijn aderen!
Beetje ketchup erop, broodje eromheen en hij is de perfecte kannibalen hot-dog!
Zetten we hem dan naast de yeti of naast nessie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zullen we hem vangen?
Kunnen we geld mee verdienen!
In ieder geval voorbij tubgirlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zetten we hem dan naast de yeti of naast nessie?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zullen we hem vangen?
Kunnen we geld mee verdienen!
niet? en ik had nog wel zo op je gerekend!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga toch zeker niet helemaal naar Zoetermeer toe!
Sorry man, je kan wel naar Amsterdam toekomen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:28 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
niet? en ik had nog wel zo op je gerekend!![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:29 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Sorry man, je kan wel naar Amsterdam toekomen!
Nah, kost veel te veel moeite... We sturen 'm gewoon naar:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan rennen we een rondje over CS het perron voor de show en dan vangen we je!
Zouden we vindersloon krijgen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:35 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nah, kost veel te veel moeite... We sturen 'm gewoon naar:
Plantage Kerklaan 38/40
1018CZ Amsterdam
Daar past ie wel tussen denk ik!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:44 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dan ben je het eens met de TS, maar nu weer off-topic!
Jij hier ook alquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:45 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
nee man.. teminste die zachte van calve.. mosterdsaus.. die is lekker
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nee man gek! Ze zoekt Herald!
Maar als ze je volgt moet je even vragen naar Tieten!
User 'Tieten' not found.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nee man gek! Ze zoekt Herald!
Maar als ze je volgt moet je even vragen naar Tieten!
Geeft niets!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:48 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Hoi..again
sorry hoor vind mostersaus gewoon lekker![]()
Krijg ik wel een trouwkaartje?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geeft niets!
Ik niet.. Maar daarom kunnen we wel.. Uit eten!11!!![]()
;D;d;d
Deel ik mijn vrouw dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow vergeten te vertellen..
We gaan trouwen schat!
Vrouw..quote:
Jij zit behoorlijk met hem in je hoofd.. dus stel ik je voor.. nodig hem zelf eens uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Jammer, maar zou je wel eens uit eten willen met Harald?
Blijven denken danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vrouw..
Man..
Gast/Getuige..
Elvisfiguur..
Familypack condooms..
Koffer met dildo's strap-ons..zou niet weten wat
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan rennen we een rondje over CS het perron voor de show en dan vangen we je!
Wat moet je met mosterd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:03 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
je kan me ook gewoon lokken met een bord bitterballen met mosterd
![]()
Deelt zakdoekjes uit..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
CAN'T THINK.. HURTS.. TO MUCH.. MUST.. STOP..
Die komt vanzelf! Nog maar een paginatjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zeg...mosterd is echt vies en dit topic mag een dik slotje krijgen
Hoi Gollemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
CAN'T THINK.. HURTS.. TO MUCH.. MUST.. STOP..
Ow ja!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:07 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet te doen!
dat hoor ik te doen als "Best Man"
Herald kan nog een puntje aan jou zuigen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja!
Sorryik ben ook zo opgewonden..
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dan doe ik nog een aantal-post-per-dag opkrik post
ieee snap niet dat mensen het door hun strot krijgenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zeg, we gaan toch zeker niet baggeren?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ja maar de bitterballen zijn opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wat moet je met mosterd?
Jij bent toch de mosterdman?
Waar komst mosterd eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zeg, we gaan toch zeker niet baggeren?
Ik baggeren? Nee daar doe ik niet aan, dit topic staat vol met kwaliteitsposts!
Uit Musterd_man!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waar komst mosterd eigenlijk vandaan?
Uit de kut van Tante Sjaan!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waar komst mosterd eigenlijk vandaan?
Damn, jij bent echt snel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uit Musterd_man!
Die is donor, je weet toch?!
Dat is toch lucky luke?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zei ik je laatst niet ook al dat ik sneller typ dan mijn schaduw?
Nee brood met pindakaas , daar word ik een grote spammer vanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb jij bijdehandjes gegeten vanmorgen ofzo?
Al drie achter elkaar zozo posts nodig?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
wat stel ik veel vragen he?
Helaas was de pindakaas thuis op, dus ik heb chocoladevlokken gegetenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee brood met pindakaas , daar word ik een grote spammer van![]()
Beter als mosterdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Helaas was de pindakaas thuis op, dus ik heb chocoladevlokken gegeten![]()
Nee hoor , jullie zijn gewoon langzaam!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Al drie achter elkaar zozo posts nodig?
Sorry man, maar ik ben toch zeker Lucky Luke niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee hoor , jullie zijn gewoon langzaam!!
zit er uberhaupt saus bij?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Broodje Unox, zit daar ook mosterd bij?
pindakaasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee brood met pindakaas , daar word ik een grote spammer van![]()
Wat zijn nou de bijwerkingen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
pindakaasik ben jarenlang een pindakaasaddict geweest (je weet wel, het begint onschuldig maar voor je het weet eet je niks anders meer op je brood en dan is het te laat) , anderhalf jaar geleden is het me uiteindelijk toch gelukt om te stoppen. ook al heb ik af en toe de maanden daarna nog wat gesmokkeld hier en daar.
![]()
Jou overtreffen met onze snelheidquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef c0nd0r het volgende:
Pff ik zoek even 2 min. wat op..
Wat doen jullie nou?!
Gast, ga weg!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jou overtreffen met onze snelheid
Nou ik wil de laatste post in dit topicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jou overtreffen met onze snelheid
De laatste die post moet ook een deel 2 openen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou ik wil de laatste post in dit topic
Deel 2 is voor mietjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
De laatste die post moet ook een deel 2 openen!
je hebt niks te willen!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou ik wil de laatste post in dit topic
Precies!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deel 2, Neeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |