Ja inderdaad wat is het probleemquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:28 schreef buzzer het volgende:
koffer is een relatief begrip in deze, maar 400 euro is ook nooit weg...
WTF ! Je eerst post ooit zonderquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
Zeikerd, win je eens een keer is het nog niet goed
Ja, ik vond het ook wat vreemdquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
WTF ! Je eerst post ooit zonder?
Hahaha was ut maar zo'n feest... was overigens niet Wytske maar die andere blonde belspelsnol... Gigi ofso?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je krijgt de overige 3600 eurie door Wytske in natura uitbetaald.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:32 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Hahaha was ut maar zo'n feest... was overigens niet Wytske maar die andere blonde belspelsnol... Gigi ofso?
OT: Zeg al ben blij dat ik ¤400 euries wint toch lekker... heeft me maar 4 euries gekost ofso... maar toch... ze beloven het gelijk te storten en dan ken je nog 6 tot 8 weken wachten. Das het meest neppe...
Zo weinig? Je hebt ondankbaar en ondankbaar..quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:32 schreef THeeF het volgende:
Fijn om te weten dit..
Had niet verwacht dat er ZO weinig in zou zitten..
Ik vroeg me ook altijd af hoe weinig daar nou in zou zitten, in één zo'n koffer. Toch lekker dat je ¤400 hebt gewonnenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:32 schreef THeeF het volgende:
Fijn om te weten dit..
Had niet verwacht dat er ZO weinig in zou zitten..
Of pauperquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die "euries" zeggen zouden sowieso nooit een prijs moeten kunnen winnen.
Heeft 'm ook vast veel meer gekost... is vast een belspelverslaafde die dat hier niet durft toe te geven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die "euries" zeggen zouden sowieso nooit een prijs moeten kunnen winnen.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heeft 'm ook vast veel meer gekost... is vast een belspelverslaafde die dat hier niet durft toe te geven.
(maar wel wil klagen over de hoogte van de prijs nu hij eindelijk eens gewonnen heeft)
Wees blij dat je wat wint. Ondankbare hondquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:25 schreef Scarafax het volgende:
Jezus... schok vannacht wakker rond half 4 vannacht...
Kon amper slapen dus zet ffies de tv aan...
Beetje zappen en zappen... xie een lekkere belspelsnol op SBS6...
Zit het woord te bekijken en (hoe kan het ook anders) weet em gelijk...
Nou 2 gegarandeerde koffers met geld... waarmee je vanavond gelijk nog naar schiphol kon om op vakantie te gaan! Klinkt aantrekkelijk...
Dus dacht laat ik het ook maar eens een keer proberen...
Nooit eerder meegedaan... denk bel maximaal 10x dan kan ik hoogstens 6 euries kwijt zijn...
Tot mijn verbazing kom ik er bij de 6e keer bellen doorheen!
Dus kom in de studio en zeg het woord 'karen' en voila ik ben winnaar!
Jaaaaaaaaaaaa ik ben rijk! Eventjes blijven hangen word er gezegt...
Dus ik blijf hangen... en hangen... en hangen... na 5 minuten eindelijk een gozer aan de lijn waaraan ik mijn gegevens moest geven... Naam, Adres, Telefoonnummer, Girorekening, etcetera...
En daarna moest ik het antwoord nog een keer zeggen (komop zeg zat net live in studio met honderden Nederlanders die hoorde dat ik goede antwoord wist... maar goed)
Ik herhaal het antwoord... hij zegt gefeliciteerd je hebt het correct en gewonnen...
U wint ¤400,- en het word binnen 6 tot 8 weken overgemaakt...
WTF!![]()
2 Gegarandeerde koffers? Normaal hebben ze 1 gegarandeerde koffer... betekend het dat het dan maar ¤200 euries is? En 6 tot 8 weken wachten op het geld? Wat een onzin zeg...
Begrijp me niet verkeerd ik heb toch mooi ffies ¤400 gewonnen maar toch... wat verkopen ze een onzin op tv zeg... zou verboden moeten worden...![]()
Kan je een Xbox kopen..quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:46 schreef WEST het volgende:
geef die 400 euro maar mij zodra je hebt ondankbare stuk vretewees blij dat je wat krijgt.
nee dan ging ik naar een Grand Prix toequote:
Verander dan ook je avatar in een Grand Prix ietsquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:47 schreef WEST het volgende:
[..]
nee dan ging ik naar een Grand Prix toe![]()
Sukkel, daar heb je maar één keer plezier van. Van een Xbox heb je elke dag plezierquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:47 schreef WEST het volgende:
[..]
nee dan ging ik naar een Grand Prix toe![]()
ik heb ook een computer daar zitten ook leuke spelletjes opquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sukkel, daar heb je maar één keer plezier van. Van een Xbox heb je elke dag plezier
doe ik wel als die actie voorbij isquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Verander dan ook je avatar in een Grand Prix iets
Oke.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb ook een computer daar zitten ook leuke spelletjes op![]()
quote:
Viel mij ook al op, maar ja ik koos toch voor de opmerkingen die het makkelijkst in te koppen warenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:11 schreef Springsteen27 het volgende:
> Dus kom in de studio en zeg het woord 'karen' en voila ik ben winnaar!
Met alle respect, maar...het woord 'karen' staat toch echt niet in mijn woordenboek!
Dank je, ik durfde het niet te zeggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:11 schreef Springsteen27 het volgende:
Met alle respect, maar...het woord 'karen' staat toch echt niet in mijn woordenboek!
2 maal een koffer met 200 euro in cent-muntjes.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:54 schreef Nerdmans het volgende:
feli s toch 400 euro.
Wel kleine koffertjes idd. of koffertjes met veel 5 euro biljetten!!!
anyway niet teveel zeuren!
Gecondoleerd!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:36 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik hoorde je om half 4. Ik had ook gebeld
![]()
je valt in ''mijn'' herhalingquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:46 schreef WEST het volgende:
geef die 400 euro maar mij zodra je hebt ondankbare stuk vretewees blij dat je wat krijgt.
Niet altijd Devil..maar vaak wel!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
"Je studeert Nederlands hè! Je weet zeker altijd alles beter! Vieze taalmoralist!"
Oi, welk gedeelte bedoel je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:03 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Niet altijd Devil..maar vaak wel!
Eerst ff paar weken rente trekken natuurlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oi, welk gedeelte bedoel je?![]()
6 tot 8 weken is trouwens natuurlijk wel echt schandalig lang.
Jah had het ook niet verwacht ikzelf dacht aan KAPEN, maar vlak voor het einde werden de letters verwisseld en zag ik toch echt KAREN staan dus tsja dan zeg ik stug KAREN of het nou in het woordenboek staat of niet... like i care... ging mij om het geld... hehehe...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:11 schreef Springsteen27 het volgende:
Hehehe loser!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:36 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik hoorde je om half 4. Ik had ook gebeld
![]()
Wel in dat van sbs 6 zo te zien:quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:11 schreef Springsteen27 het volgende:
Als je nou die briefjes optelt, kom je echt wel meer uit dan 200 euroquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef SoeperdweeP het volgende:
[..]
Wel in dat van sbs 6 zo te zien:
[afbeelding]
Wie zegt dat die koffertjes vol zitten met geld?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:54 schreef Nerdmans het volgende:
feli s toch 400 euro.
Wel kleine koffertjes idd. of koffertjes met veel 5 euro biljetten!!!
anyway niet teveel zeuren!
Dat gedeelte over het beter wetenquote:
Oh ja, das wel waar natuurlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Dat gedeelte over het beter weten
Niet altijd hoor overigensquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, das wel waar natuurlijk![]()
Fouten van mij? Dat kan nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:57 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Niet altijd hoor overigensAf en toe zie ik ook nog wel eens kleine foutjes door de vingers! Zo ben ik dan ook wel weer
Ik heb jou dan ook nog nooit verbeterdquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Fouten van mij? Dat kan niet![]()
Ik zou trouwens heel blij zijn met 400 euroEven niet te hoeven eten van 3 euro per dag!
Hey, laten we gaan fotoboeken! DAT lijkt me nou echt enorm leuk! Zie je daarquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:01 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook nog nooit verbeterd
Ja 400 euro is geen misselijk bedrag. Kan ik ook eens een keertje vers brood kopen. De rest bewaar ik voor de aanstaande tournee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |