nee niet de tijd van de maand, maar wel al 3 maanden ziek, zwak en misselijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:09 schreef Dizer het volgende:
Tijd van de maand? Het lijkt alsof het bij jou altijd tijd van de maand is...
Hoe weird... vorige week ontdekte een collega nog dat ik op de zanger van Keane lijkt (da's toch niet dezelfde hè?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Zhenar, op deze gast lijk jij een beetjeEn omdat jouw muziekale intelectualiteit niet verder gaat dan Replay: hij heet Jason Mraz...
Damn...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah ik was geldloos. (Desperate Housewives bod was voor iemand anders).
jij lijkt zo níet op de zanger van Keanequote:Op donderdag 9 maart 2006 09:17 schreef Zhenar het volgende:
Hoe weird... vorige week ontdekte een collega nog dat ik op de zanger van Keane lijkt
Jawel, kijk zelf maar naar deze (niet bepaald charmante) foto:quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij lijkt zo níet op de zanger van Keane
'morning trouwens.... weer beter??
Jij bent rechts? of watquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, kijk zelf maar naar deze (niet bepaald charmante) foto:
[afbeelding]![]()
oeh da's wel balen danquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:35 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]![]()
Tjah.. dat ben jij na 15 kilo zwaarderquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Take on me ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:42 schreef babette21 het volgende:
appelsientjereclameliedje op de radio!!!![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:42 schreef babette21 het volgende:
appelsientjereclameliedje op de radio!!!![]()
mij alleen om het liedjequote:Op donderdag 9 maart 2006 09:44 schreef Dizer het volgende:![]()
Alleen gaat het mij om de beelden + het liedje..
Waarom denk je dat ik zijn album niet heb gekocht.. nadat ik een godsvermogen aan tijd en moeite heb geinvesteerd om ergens zijn cd te beluisteren in een winkel. En dat was net toen die reklame uitkwam. Damn wat een slechte cd is hetquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
mij alleen om het liedje
ik hoor net dat ie hier vorig jaar me Parkpop heeft gestaan... en dat dit z'n enige goeie nummer is
Ey ik moet straks de metro nog lezenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Het gaat weer spannend worden
Scribbly heeft voor jou echt het gat opgevuld dat Buffy en Angel achterlieten, hè?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Het gaat weer spannend worden
Nee das X-Filesquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Scribbly heeft voor jou echt het gat opgevuld dat Buffy en Angel achterlieten, hè?![]()
Heb vorig jaar de pilot gedownload... was niet echt onder de indruk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |