Ik ken een eerlijke Indo telt dat ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:24 schreef jpg97 het volgende:
Je hoort altijd wat over Antillianen, Marokkanen, Turken enz. enz. maar nooit klaagt de Hollandsche medemensch over Indo's!![]()
![]()
Doe hier uw beklag over Indo's of deel uw negatieve ervaringen !![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:28 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb niet graag een Molukker naast me in de trein. Telt dat ook ?
quote:
Je snapt de essentie van dit topique nietquote:
Je vergeet knoflook en trassiquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ze stinken meestal naar kruiden enzo. tevreden?
welnee, voor vijf euro discrimineer ik je deal?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:33 schreef Vipers het volgende:
Vertel nou eens he.
Hoe voelt dat nou om gediscrimineerd te worden, is het nou echt zo erg als dat ze zeggen![]()
Godverquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
welnee, voor vijf euro discrimineer ik je deal?
Nee, heb je een betere deal?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:35 schreef Vipers het volgende:
[..]
Godver. Hou jij nooit rekening met inflatie enzo?
Neen, ik hou ook van hutspotquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:35 schreef SvenM het volgende:
Ben jij ook zo'n debiel die helemaal trots is op zijn indonesische afkomst![]()
Ik heb het over Indo's niet over Indonesiers...quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:34 schreef Laton het volgende:
indonesiers zijn meestal moslims. dus stik maar met je koran.
Zijn ze lelijk?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Je snapt de essentie van dit topique niet
Je moet KLA-GEN over ons! KLAGEN ZEG IK JE!
Indo´s zijn niet van deze wereld, ze zijn altijd veelste zweverig en kunnen gedachten lezen, ik denk dat het buitenaardse wezens zijnquote:
boeiend, je huidskleur is inferieur dus ik scheer je over 1 kam.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik heb het over Indo's niet over Indonesiers...
Waar komen indo´s dan vandaan als ze niet uit indonesie komen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik heb het over Indo's niet over Indonesiers...
En vice versa, die lui zijn gewoon gefrustreerd dat ze niet onafhankelijk zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik zat bij een aantal molukkers in de klas op de middelbare school, als ik ze voor indo's uitmaakte waren ze niet blij.
Indo's zijn halfbloedjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waar komen indo´s dan vandaan als ze niet uit indonesie komen?
quote:
Kijk, dat bedoel ik!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:46 schreef Laton het volgende:
[..]
die blijven ook gewoon op hun winderige kloteeiland.![]()
zo herkenbaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef L.Denninger het volgende:
Indo's
Allemaal van die in-de-kast-homo's-heus-ik-ben-metroseksueel met hun 6 liter gel in die piekhaartjes en hun gympjes zonder sokken
En allemaal in zo'n rechtstreeks van de paspop getrokken zomer-outfitje
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef L.Denninger het volgende:
Indo's
Allemaal van die in-de-kast-homo's-heus-ik-ben-metroseksueel met hun 6 liter gel in die piekhaartjes en hun gympjes zonder sokken
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef L.Denninger het volgende:
Indo's
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:49 schreef L.Denninger het volgende:
Bied ze een biertje aan, slaan ze het af :
"Nee dat vliegt direct naar m'n heupen !"
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef L.Denninger het volgende:
Indo's
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:49 schreef L.Denninger het volgende:
Bied ze een biertje aan, slaan ze het af :
"Nee dat vliegt direct naar m'n heupen !"
zolang je je billen stevig bij elkaar houdt kan er niks gebeurenquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik pas wel op, straks krijg ik een stel indo's achter me aan![]()
ff door bashen dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik had niks tegen die gasten, maar ik begin ze langzamerhand toch wel te haten![]()
Al is het alleen maar omdat het MOETquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik had niks tegen die gasten, maar ik begin ze langzamerhand toch wel te haten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |