Wat een onzin.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:15 schreef Mr.Zop het volgende:
censuur in china, common problem.
al het in / uitgaande verkeer wordt gescand en soms blijven de smsje/emails dan hangen in het net.
was het maar onzinquote:
ja als je "dood aan de chinese regeren" of "ik ga een aanslag plegen in peking" ofzo stuurd kan ik me enigszins voorstellen dat hij wordt gefilterd, maar een onschuldig sms wordt echt niet weggefilterdquote:
Dat ligt er maar helemaal aan, die filter-systemen zijn voornamelijk automatisch. Ik heb ook vaak problemen met bepaalde, op het oog onschuldige, topics in fok gehad omdat ie bleef hangen op een trefwoordje, en op een gegeven moment is de hele site dan voor een dag geblokt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja als je "dood aan de chinese regeren" of "ik ga een aanslag plegen in peking" ofzo stuurd kan ik me enigszins voorstellen dat hij wordt gefilterd, maar een onschuldig sms wordt echt niet weggefilterd![]()
ja ok, maar dan heb je het over fokquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat ligt er maar helemaal aan, die filter-systemen zijn voornamelijk automatisch. Ik heb ook vaak problemen met bepaalde, op het oog onschuldige, topics in fok gehad omdat ie bleef hangen op een trefwoordje, en op een gegeven moment is de hele site dan voor een dag geblokt.
Het is maar een voorbeeld, zo gaat het ook met de rest van internet, e-mail enzovoorts.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja ok, maar dan heb je het over fok![]()
en wij hebben het hier over sms. ze zitten denk niet op een en dezelfde filterquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeld, zo gaat het ook met de rest van internet, e-mail enzovoorts.
Nee, maar het is natuurlijk ook niet vrij.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en wij hebben het hier over sms. ze zitten denk niet op een en dezelfde filter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |