Welcome to the wonderfull world of modelling!quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:52 schreef Toeps het volgende:
Ik gooide hem dicht. Hier mijn LaPo:
Het wordt helemaal verkloot bij die modellenwedstrijd.
In de reacties word ik beticht van valsspelen, waarna een andere griet ook ineens 4000 stemmen heeft. Te triest gewoon. Ik weet zelf ook niet hoe ik aan die vele stemmen kom, vind het jammer dat het zo moet gaan. Nu is het een wedstrijd "welke idioot drukt het vaakst op een knopje" in plaats van wie is de mooiste beach babe.
De man van het modellenbureau zei laatst dat er gemodereerd werd, nou, daar heb ik niks van gezien. De beschuldigingen staan bij elke deelneemster, plus de tip om vals te spelen. Nou vind ik dat niet leuk, aangezien ik van niks weet. Leuk dat iemand misschien een paar honderd keer voor me gestemd heeft, maar daar ben ik niet mee geholpen. Dus daarover heb ik wel gemaild gisteravond.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Welcome to the wonderfull world of modelling!
Zo gaan die dingen Toeps...
maar je gaat toch hartstikke lekker met je figureren en commercials? Kan jou het boeien dat je geen beach babe wordt omdat er wordt valsgespeeld?
je zou het evt. even kunnen melden
Je mag het dan wel ordi vinden, maar het staat wel lekker in je sigquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:00 schreef Toeps het volgende:
Ik ga sowieso lekker met andere dingen, die ik misschien nog wel liever doe dan Beach Babe worden (want dat is toch een tikkie ordi).
Tuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag het dan wel ordi vinden, maar het staat wel lekker in je sigDus stiekem vind je het wel leuk
Een dame zonder principes dusquote:
Kan je niet beter ff uitzieken danquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:07 schreef Puckzzz het volgende:
Blegh....ik ga me maar eens richting mijn werk begeven...
ik voel me nog steeds kut maar het gaat al wat beter
Ik ben er nogquote:
Lekker danquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben er nogik krijg mijn reet maar niet omhooggetild uit die stoel
Helaas P, als ik er niet ben neemt er niemand de foon op, behandeld er niemand de faxen / orders / facturen / klachten / vrachten en transporteur. Op het moment dat ik er dan weer ben kan ik met een sneeuwschuifer mijn buro zoeken onder de berg papier die er ligt. Ik blijf dus alleen in uiterst geval van ziekte thuis
Brr, that sucks.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben er nogik krijg mijn reet maar niet omhooggetild uit die stoel
Helaas P, als ik er niet ben neemt er niemand de foon op, behandeld er niemand de faxen / orders / facturen / klachten / vrachten en transporteur. Op het moment dat ik er dan weer ben kan ik met een sneeuwschuifer mijn buro zoeken onder de berg papier die er ligt. Ik blijf dus alleen in uiterst geval van ziekte thuis
Doe dat nou niet...quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:56 schreef M.Ram het volgende:
ATP-Models Online
Postbus 7292
2701 AG Zoetermeer
Telefoon. 079-352 35 58
Info@atp-models.nl
We kunnen ze ook helemaal gek mailen of bellen
Maar het is idd wel erg vreemd.
Hoop dat je als nog wint
Me toquote:
* Puckzzz heeft Toepsie twee stemmen gegevenquote:
Nou niet iedereen aansteken he...quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz heeft Toepsie twee stemmen gegeven
1 keer op mijn werk en 1 keer thuis
ow....de bacillenfabriek is op haar werk beland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |