quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
En ik ga ook slapen.Aan iedereen en groeten aan melke als ze wakker schrikt van die laptop op haar buik
Watjequote:
Jawel. Hoezo?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
maar toch nog eens niemand die iets weet van zijn/haar vullingen??
Lekker dan mij groet je nooit op me buik of er op of eronderquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
En ik ga ook slapen.Aan iedereen en groeten aan melke als ze wakker schrikt van die laptop op haar buik
Wie z'n vullingen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
maar toch nog eens niemand die iets weet van zijn/haar vullingen??
Slaap lekker en ik zie morgen wel wat je eetquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
slaap lekker en Dizzy ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
Doe je melkaap lokroep!quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
slaap lekker en Dizzy ook
en waar is die Melkaap gebleven ja
Die heeft misschien eindelijk ontdekt hoe MSN werktquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
FF serieus stuk die nieuwe amalgaan of zo vullingen, weet ik veel ik laat ook maar vullen, en de tandars weet het wel, vullingen zijn gevaarlijk of not? ze bevatten kwik, in Noorwegen zijn ze verboden. dus ik was ff benieuwd of iemand meer weet in dit briljante sub forumquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:10 schreef melke het volgende:
Ik check uit!
En ik ben nog niet slapen ga al je vullingen vervangenquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik had een kroon op m'n voortand en op vakantie viel mijn tijdelijke kroon van m'n voortand, zag er echt niet uitquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En ik ben nog niet slapen ga al je vullingen vervangen![]()
Jaja en dan ineens weer opduikenquote:
das heel wat anders dan een vulling waar je kanker van krijgt. ben ook eens serieusquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik had een kroon op m'n voortand en op vakantie viel mijn tijdelijke kroon van m'n voortand, zag er echt niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |