Wat heeft dat met nagellak te maken?quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Maar gaat het wel goed met de huisdieren?
1994-1997quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
Maareh APK, heb je alleen een professionele relatie met Karn of ook een biologische?
Ik heb hele mooie sterke lange nageltjes van mezelfquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Helemaal geen nagellak?? mensch ik moet er niet aan denken gewoon die witte blote nageltjes blootgeven![]()
Ik snap er geen zak van maar jullie zijn wel twee handen op 1 buik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
1994-1997![]()
1997-2006en samenwerken.
Ze is nu nog vrijgezel.
Maar ze heeft wel een ziek parkietje.
Ik ben er hoor, snel..............hophopquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai lieverd heb je ff tijd op dat praat apparaat.![]()
Volgens mij is dit door Rusland gegaan, maar ik geloof niet dat het ergens streaming te zien is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
Heb jij toevallig nog iets online staan van jouw '30 Years Dutch Video Art in Russia' project - schaamteloos overgenomen van jouw CV
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En zwaaiende oneliners zijn effectiever dan een hele lap text van wel 40 tekens![]()
Boeiend, ik heb er weer een post bij.quote:
Mijn Palm is soms ziek.quote:
Nee ik had wel een compli aan je die je niet gelezen hebtquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb er weer een post bij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij nog zieke huisdieren
Chineesquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee ik had wel een compli aan je die je niet gelezen hebt![]()
En morgen eet ik chinees en viola is een kliko
Ik lees 'compli's' niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Nee ik had wel een compli aan je die je niet gelezen hebt![]()
En morgen eet ik chinees en viola is een kliko
Lievquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zet voor de kat met ip altijd een schaaltje buiten met melk![]()
alsof ik het over je uiterlijk had, jeez leer eens terug lezen mensenquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik lees 'compli's' niet.![]()
Ik ben lelijk als de nacht en al mijn spiegels zijn afgeplakt.![]()
Met uitzondering van de spiegel in de badkamer, daar heb ik een gaatje in het afdekplastic geknipt zodat ik mij nog kan scheren.![]()
Lelijk: Okay.![]()
Lelijke zwerver:![]()
13X nog wat maar kan niet bomme hele scherm is weer schoon van binnen. thxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |