quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:58 schreef melke het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig, heb goede tieten van mezelf
Goedzo! Dan kun je die 3 kg er weer aan eten hequote:Op woensdag 8 maart 2006 03:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben 3 kilo afgevallen afgelopen maand! Zit nu meer richting een fatsoenlijkere BMIDus af en toe snacken mag nog wel weer, zo na de wintermaanden.
Dat afvallen was trouwens erg makkelijk. Ik heb namelijk dit gekocht:
[afbeelding]
Idioot makkelijke recepten kun je daarmee volgen, ik drink me rot aan smoothies
Mwah, ik zie liever echte mensenquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Siliconentieten zien er leuk uit in een decollete, maar als je eenmaal naakt bent....![]()
Waarom stem je dan niet blank?quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had vandaag op De Partij van de Toekomst gestemdomdat er in principe in mijn gemeente geen alternatieven waren. Een pot nat.
![]()
Gelukkig hebben we maar liefst 1% van de stemmen binnengehaald. Toch 0.3% meer dan Liberaal Eindhoven.
Jep. Je gooit gewoon wat druiven, banaan, appels, kiwi in een bak mengbeker, vult dat aan met yoghurt en wat jus d'orange en dan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr met de mixer: heerlijk spul is dat dan wat je krijgt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:00 schreef melke het volgende:
[..]
Goedzo! Dan kun je die 3 kg er weer aan eten he![]()
Wat zijn smoothies? Fruitshakes?
Liberaal Eindhovenquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had vandaag op De Partij van de Toekomst gestemdomdat er in principe in mijn gemeente geen alternatieven waren. Een pot nat.
![]()
Gelukkig hebben we maar liefst 1% van de stemmen binnengehaald. Toch 0.3% meer dan Liberaal Eindhoven.
Eieren roep ik! Eieren, dan krijg je eh.......dingusquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep. Je gooit gewoon wat druiven, banaan, appels, kiwi in een bak, vult dat aan met yoghurt en wat jus d'orange en dan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr met de mixer: heerlijk spul is dat dan wat je krijgt.
Smaakt dat niet zuur dan? Soort van overgeefsel? Heb je alleen nog maar zulke dingen gehad of ook nog normaal eten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep. Je gooit gewoon wat druiven, banaan, appels, kiwi in een bak mengbeker, vult dat aan met yoghurt en wat jus d'orange en dan brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr met de mixer: heerlijk spul is dat dan wat je krijgt.
Mocht wel, maar er was dit keer niemand die m'n handtekening wilde vervalsenquote:
Een appel en een ei jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eieren roep ik! Eieren, dan krijg je eh.......dingus![]()
Minister van Feestzakenquote:
Op wie heb je gestemd?quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:04 schreef newsman het volgende:
Zo was ik weer heb ook gestemd, dikke winst hier in Haarlem
quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:05 schreef melke het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet!! Enne stemmen op Vlemminx?![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Smaakt dat niet zuur dan? Soort van overgeefsel? Heb je alleen nog maar zulke dingen gehad of ook nog normaal eten?
Sp melke was niks beters hier.quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:05 schreef melke het volgende:
[..]
Op wie heb je gestemd?
Ben je naar de Belgen aan het kijken?
Adrie van Tiggelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het is wel een PSV supporter, zou nog op Berry van Aerle stemmen als hij mee zou doen
SPquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:07 schreef newsman het volgende:
[..]
Sp melke was niks beters hier.
Die belgen ziijn zo saai de hele dag al![]()
haal maar weg dan haal ik hem helemaal binnen. ff voor de tussenstand ik vind Auke ook engquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:05 schreef newsman het volgende:
Dizzy heb een auke foto geheel, bij de buren gezet wat je leuk vind mag je gewoon nemen, ik vind het namelijk een eer als iemand me caps steelt
Ze hebben vanavond nogal wat 'persoonlijke' gesprekken gehad. Ze schreeuwen alleen zo hard tegen elkaar..quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:07 schreef newsman het volgende:
[..]
Sp melke was niks beters hier.
Die belgen ziijn zo saai de hele dag al![]()
Auke is coolquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
haal maar weg dan haal ik hem helemaal binnen. ff voor de tussenstand ik vind Auke ook eng![]()
Op streams roken, drinken, keihard zingen , dom geblaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:09 schreef melke het volgende:
[..]
Ze hebben vanavond nogal wat 'persoonlijke' gesprekken gehad. Ze schreeuwen alleen zo hard tegen elkaar..
Hee, BB5quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Op streams roken, drinken, keihard zingen , dom geblaat![]()
Ja, dat heb ik gelukkig gemistquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Op streams roken, drinken, keihard zingen , dom geblaat![]()
uhhhhhhhhhh bij de buren in een nieuw topic waar ik mod ben, dizzy het heet jou je hoekjequote:Op woensdag 8 maart 2006 04:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
index waat zit AukeNewsman, kan hem niet vinden
![]()
Waarom schreeuwen die lui alleen zo hard en die haan wil ik ze nek er vanaf draaien grrrrrrrrrquote:
Nee die haan vind ik zielig, dit weet niet in welke ritme hij zit...quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Waarom schreeuwen die lui alleen zo hard en die haan wil ik ze nek er vanaf draaien grrrrrrrrr
Vind het onwijs leuk melke en ook nog in een leuk subforumquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:19 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo erg? Is toch leuk voor je of vind je het niets?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:20 schreef newsman het volgende:
[..]
Vind het onwijs leuk melke en ook nog in een leuk subforum![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:20 schreef newsman het volgende:
[..]
Vind het onwijs leuk melke en ook nog in een leuk subforum![]()
Kom van Harte langs Manuquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]ziet er leuk uit, zal binnenkort eens iets posten
Ja inderdaad! Hebben jullie zijn verjaardag nog gevierd?quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:34 schreef Manu82 het volgende:
Hey Dizzy, heeft Arliator eigenlijk nog een cadeau van je gekregen?
eerst dansen op stray catsquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:34 schreef Manu82 het volgende:
Hey Dizzy, heeft Arliator eigenlijk nog een cadeau van je gekregen?
Ja met een dikke strik erop en oh ja een kado heeft ie ook nog gehadquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:36 schreef melke het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Hebben jullie zijn verjaardag nog gevierd?
een lamp of bedoel je die anderequote:Op woensdag 8 maart 2006 04:39 schreef Manu82 het volgende:
Wat was het kado?
lamp is primaquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
een lamp of bedoel je die andere![]()
En bedankt!! Manu en ik zijn er toch! Laat het feest maar beginnenquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en nou doe ik GVD me best maar het IS gewoon saai hier
zonder auke en soca
wil je ook op mijn msn lijst, heel gezellig, heb bijna alle Tann rellers erop staan en dan doen we aan groeps therapiequote:Op woensdag 8 maart 2006 04:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
leve die zooi die msn heetvraag me nu nog maar eens waarom ik geen msn heb
![]()
Ik denk dat juist iedereen slaapt ipv msnquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
leve die zooi die msn heetvraag me nu nog maar eens waarom ik geen msn heb
![]()
Ach jammer maar ik heb volgens mij niet eens msn op me pc, kwan vandaag wel tot een andere ontdekkingquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wil je ook op mijn msn lijst, heel gezellig, heb de hele Tann rellers erop staan en dan doen we aan groeps therapie![]()
welke vertel......????quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ach jammer maar ik heb volgens mij niet eens msn op me pc, kwan vandaag wel tot een andere ontdekking
Hou je bek eens ff ja. Op msn maar slijmen en hier de eikel uithangen. Stoer hoorquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:47 schreef melke het volgende:
[..]
Hou je bek eens ff ja. Op msn maar slijmen en hier de eikel uithangen. Stoer hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Op msn ben je een nerd en hier een loserquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar op msn vind ik je lief
![]()
en hier ben je een trut
op msn ben jij een zeekoewijfquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:53 schreef melke het volgende:
[..]
Op msn ben je een nerd en hier een loser
En op msn ben jij een vetklep die werkeloos is en ja, hier eigenlijk ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
op msn ben jij een zeekoewijfen hier een godin met benen tot in haar nek
Watte dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ok heb ook een progje ontdekt wat ik al eeuwenbleek te hebben, maar je kan er wel grappige dingen mee doen toch , toch toch, wapper
![]()
![]()
![]()
![]()
Het testbeeld vraag nog heel even geduldquote:Op woensdag 8 maart 2006 05:03 schreef Yolande het volgende:
Ik ga pas slapen als ik mijn broertje gezien heb.![]()
![]()
Ja het word steeds later met die gozer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 05:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het testbeeld vraag nog heel even geduld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |