Adrie van Tiggelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het is wel een PSV supporter, zou nog op Berry van Aerle stemmen als hij mee zou doen
SPquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:07 schreef newsman het volgende:
[..]
Sp melke was niks beters hier.
Die belgen ziijn zo saai de hele dag al![]()
haal maar weg dan haal ik hem helemaal binnen. ff voor de tussenstand ik vind Auke ook engquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:05 schreef newsman het volgende:
Dizzy heb een auke foto geheel, bij de buren gezet wat je leuk vind mag je gewoon nemen, ik vind het namelijk een eer als iemand me caps steelt
Ze hebben vanavond nogal wat 'persoonlijke' gesprekken gehad. Ze schreeuwen alleen zo hard tegen elkaar..quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:07 schreef newsman het volgende:
[..]
Sp melke was niks beters hier.
Die belgen ziijn zo saai de hele dag al![]()
Auke is coolquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
haal maar weg dan haal ik hem helemaal binnen. ff voor de tussenstand ik vind Auke ook eng![]()
Op streams roken, drinken, keihard zingen , dom geblaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:09 schreef melke het volgende:
[..]
Ze hebben vanavond nogal wat 'persoonlijke' gesprekken gehad. Ze schreeuwen alleen zo hard tegen elkaar..
Hee, BB5quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Op streams roken, drinken, keihard zingen , dom geblaat![]()
Ja, dat heb ik gelukkig gemistquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Op streams roken, drinken, keihard zingen , dom geblaat![]()
uhhhhhhhhhh bij de buren in een nieuw topic waar ik mod ben, dizzy het heet jou je hoekjequote:Op woensdag 8 maart 2006 04:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
index waat zit AukeNewsman, kan hem niet vinden
![]()
Waarom schreeuwen die lui alleen zo hard en die haan wil ik ze nek er vanaf draaien grrrrrrrrrquote:
Nee die haan vind ik zielig, dit weet niet in welke ritme hij zit...quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Waarom schreeuwen die lui alleen zo hard en die haan wil ik ze nek er vanaf draaien grrrrrrrrr
Vind het onwijs leuk melke en ook nog in een leuk subforumquote:Op woensdag 8 maart 2006 04:19 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo erg? Is toch leuk voor je of vind je het niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |