quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:44 schreef Nosh het volgende:
Ik gebruik zelf nu al tijden de Sennheiser PMX60.
Deze:
[afbeelding]
Leuk dingetje, uitstekend geluid, en handige nekband.
Alles goed, zou je zeggen. Maar nu is godverdomme voor de derde keer het snoertje van mn koptelefoon kapot. Nee, niks geks mee gedaan, ik draai met mijn hoofd, en opeens stopt de linkerspeaker ermee. Ik draai mijn hoofd terug, en hij doet het weer.
Half-autistische mongool als ik ben doe ik dit natuurlijk 12 keer, omdat ik het ergens best leuk vond, maar daarna ging het vervelen, en begon het zelfs irritant te worden. Vooral omdat dit de derde keer is dat ik dit probleem heb, met dit type koptelefoon.
Eerste keer werd ie nog vervangen, de tweede keer wilden ze er niet aan dat het gewoon door normaal gebruik gebeurde. Mag ik weer 40 euro ophoesten om onderweg op fatsoenlijke wijze muziek te kunnen luisteren.
De home-sound-quality dingen van sennheiserquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:49 schreef Netflier het volgende:
Koop gewoon 1× een goede van rond de paar 100 euro en je hebt dat probleem niet meer. En je hebt geluidskwaliteit die dat geval wat je nu hebt nog niet eens voor een tiende kan evenaren. Je hebt ook oordopjes in een prijsklasse van een paar 100 euro, die hun geld absoluut waard zijn.
Hij is idd erg gehorig. Als ie op een redelijk volume staat (omgevingsgeluiden overstemmen regelmatig eigen muziek) krijg ik zelfs nog klachten van klasgenoten. Of ik begin hardhorend te worden, dat kan ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:48 schreef star_gazer het volgende:
Zoeen heb ik ook! Echt een zwaar puikend ding! Het geluid is echt van Sennheiser-kwaliteit, dus. Ik heb nog geen problemen ermee gehad, al vind ik het wel een gehorig ding.
Dit model heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Geef toe, het haalt het niet bij een BeyerDynamic koptelefoon van 120 euro, maar in z'n prijsklasse vind je weinig beters.quote:Koop gewoon 1× een goede van rond de paar 100 euro en je hebt dat probleem niet meer. En je hebt geluidskwaliteit die dat geval wat je nu hebt nog niet eens voor een tiende kan evenaren. Je hebt ook oordopjes in een prijsklasse van een paar 100 euro, die hun geld absoluut waard zijn.
De HD 201 die ik nu heb is ook erg lekker qua prijs en kwaliteitquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De home-sound-quality dingen van sennheiserHelaas buiten mijn budget
De PMX60 levert echter een briljante geluidskwaliteit voor z'n prijscategorie
wat kan ik winnen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Edit: Je gaat voor de hoofdprijs vandaag?
Ik ben het nu gewoon zat dat er geen lering wordt getrokken uit het feit dat ik sommige posts weghaalquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wat kan ik winnen?![]()
hebben we een ochtend humeurtje? of ben je gewoon k*t aan aan het doen tegen bepaalde users?
vaak user gebonden als je het mij vraagt. ik proef een soort "vriendjes politiek". sommige users "mogen" baggeren en andere worden gelijk afgestraft. maar goed david vs goliath verhaal en je zal vast wel gelijk hebben. ik zal eens minder baggerenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ben het nu gewoon zat dat er geen lering wordt getrokken uit het feit dat ik sommige posts weghaal
dude...sennheiser maakt de beste koptelefoons ooit, tuurlijk is dit een goedkopere uitvoering maar er zijn ook sennheisers die ongetwijfeld snoeihard boven jou budget liggen hoor.quote:
Ik wil heel graag geloven dat Sennheiser de hogere klasses qua koptelefoons regeert, maar bij de knake-koptelefoontjes die je gebruikt tijdens het mountainbiken e.d. zijn Philips enzo beter dan de goedkoopste van Sennheiser. Vandaar mijn reactie: ik koop geen enorm dure koptelefoons.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:57 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dude...sennheiser maakt de beste koptelefoons ooit, tuurlijk is dit een goedkopere uitvoering maar er zijn ook sennheisers die ongetwijfeld snoeihard boven jou budget liggen hoor.![]()
Overal in opnamestudio's zie je Sennheiser apparatuur en ook proffesionele DJ's zie ik niks anders gebruiken...
Sonybeetje lame hoor...
Hmm... De snoertjes blijven nog wel redelijk heel bij mij altijd, alleen zit de mechanica binnen 1 oortje los van de huls ofzo, bij die goedkoper Sennheiser. Ik zoek ook een tijd naar een bepaald oordopje van Philips van 5 euro ofzo, met geweldig geluid en waar ik eerder 1,5 jaar mee heb gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:45 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik heb ook altijd problemen met hoofdtelefoons en oortjes. Die snoertjes zijn zo fragiel... echt op een of andere manier gaan ze altijd kapot. Philips, Sony het maakt niet uit ik krijg ze allemaal stuk zonder heel veel geks te don. Alleen kan je met philips een jaar doen ofzo en met kruidvat een week
en gewoon stug weer de zelfde kopen hequote:Op woensdag 8 maart 2006 01:44 schreef Nosh het volgende:
begon het zelfs irritant te worden. Vooral omdat dit de derde keer is dat ik dit probleem heb, met dit type koptelefoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |