Om misselijk van te wordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:36 schreef faculty het volgende:
ik wordt echt misselijk van het misselijk worden van wokken?
Jij wel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:44 schreef Maikuuul het volgende:
Oh wij hebben geen wokpan, maar als we naar zoeen wok restaurant gaan met lopend buffet![]()
Ga ik toch zeker 5x terug met een vol bordzo heerlijk altijd
Jij bent zeker zo'n n00b die alleen maar groente neemt. Dat veschrompeltquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:46 schreef Marruk het volgende:
[..]
Jij wel?
Als ik terug kom van die spleetoog dan is mijn bord altijd bijna weer leeg terwijl ik er nog geen hap van gehad heb![]()
Is toch lekkerderquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:25 schreef Brentmeister het volgende:
Waarom zou je ineens meer gaan eten van voedsel dat in de wok gemaakt is
omdat je voor een bepaald bedrag zoveel mogelijk kan eten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:25 schreef Brentmeister het volgende:
Waarom zou je ineens meer gaan eten van voedsel dat in de wok gemaakt is
Mja, da's een ander verhaal, maar dat geldt niet alleen voor de wokquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:26 schreef ChuChuChou het volgende:
[..]
omdat je voor een bepaald bedrag zoveel mogelijk kan eten.
Naar welke wok restaurants gaan jullie naartoe? Ik ben benieuwd![]()
Probeer het 'squote:Op woensdag 8 maart 2006 01:35 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Als ik een turd in een wok gooi, wordt ie dan lekkerder?
Wof of fame, Dordrechtquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:26 schreef ChuChuChou het volgende:
[..]
omdat je voor een bepaald bedrag zoveel mogelijk kan eten.
Naar welke wok restaurants gaan jullie naartoe? Ik ben benieuwd![]()
quote:
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:30 schreef star_gazer het volgende:
Wokken is heerlijk
Maar ik vreet me altijd zo vol dat ik kotsmisselijk ben. Zo ook nu dus
Misselijk zijn na het wokken
dan heb toch nog zeker 1.5 kilo binnen gehouden. bekijk het positiefquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:31 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel![]()
2KG garnalen gegeten en veel later 0.5KG gekotstVolgende keer dan maar max 1KG vlees/kip/garnalen eten
![]()
Als niemand met je mee wil van Fok ga je dan alleen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ga binnenkort ook maar eens wokken met vrienden. heb er wel zin nu er over wordt gepraat.
wie wilt er met mij mee?
TOch vreemd dat er blijkbaar die avond nog zo'n 50 gevallen waren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:54 schreef Tekari het volgende:
Wokken OWNS!
je ken echt zoveel eten als je maar wilt. er zit eigenlijk voor iedereen wel wat bij
van dat voedselvergiftiging zal waarschijnlijk iets niet gaar gekookt zijn? ik heb er in ieder geval nooit last van gehad
nee dan ga ik niet. anders sta ik een beetje voor lul als ik daar in me eentje aankomquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als niemand met je mee wil van Fok ga je dan alleen?
maar wel lekker, en die grote garnalaen gaan erin als Ketellapper..quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:06 schreef Syytön het volgende:
Hmm dan moet je wel heel veel eten want wokgerechten vind ik tamelijk licht.
Yup yupquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar wel lekker, en die grote garnalaen gaan erin als Ketellapper..
ja mijn geld is ook op voor de rest van de maand. had net een kroketbroodje gekochtquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarvan? Ik ben maar een arme pauper student![]()
Dat wordt op een houtje bijtenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja mijn geld is ook op voor de rest van de maand. had net een kroketbroodje gekocht![]()
Die foto's van de indeling van de tafels..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |