overal waar je keekquote:
Toen had je moeten gaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:16 schreef Scorp[AM] het volgende:
en later gingen de liften daar dicht!
Dan moet je de volgende keer eerst je plas vlink inhouden, om vervolgens al boardend de gele lijn te volgen. Werkt perfectquote:
pff.. dan geloof je het toch lekker niet!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:43 schreef Scorp[AM] het volgende:
plz dont talk crap
je zou de gele lijn geeneens zien
en daarbij waait het alle kanten op
en je hebt bnou geen idee of je naar boven, naar beneden of naar een zijkant staat te pissen
Ik heb toevallig afgelopen vakantie iets soortgelijks meegemaakt. Het is even doorzetten, het is eventjes pijnlijden, het het is even desorientatie, het is even afzien, het is even bang zijn, maargoed de hel op aarde is op veel plaatsen toch net ff ietsjes erger.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:04 schreef Scorp[AM] het volgende:
je zou voor straf eens naar boven moeten nickybol
sta je niet te lachen
shhh laat 'm lekker in z'n waanquote:Op zondag 12 maart 2006 09:39 schreef nickybol het volgende:
[..]
Ik heb toevallig afgelopen vakantie iets soortgelijks meegemaakt. Het is even doorzetten, het is eventjes pijnlijden, het het is even desorientatie, het is even afzien, het is even bang zijn, maargoed de hel op aarde is op veel plaatsen toch net ff ietsjes erger.
Jaquote:Op maandag 13 maart 2006 00:52 schreef Scorp[AM] het volgende:
LET JE WEL OP KOFFIEKOEKJE OFWAT?
Ik sprak laatst iemand die noemde de kleur sneeuwwit. Misschien heb je er iets aan.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
JaIk probeer een beeld te vormen van de genoemde witheid. En daar heb ik afentoe een herbevestiging voor nodig
Met of zonder dwergen?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:21 schreef XL het volgende:
[..]
Ik sprak laatst iemand die noemde de kleur sneeuwwit. Misschien heb je er iets aan.
Zonder, maar misschien verklaart dat de rode gloed waar Scorp[AM] het over had.quote:
dat krijg je wanneer je 't overdrijft hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:41 schreef Scorp[AM] het volgende:
JULLIE RIDICULISEREN DE HEL WAAR WE GEWEEST ZIJN
ja dat heb ik ook wel 's, als ik 's ochtends vroeg moet opstaan oidquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:12 schreef Scorp[AM] het volgende:
een BEETJE?
we hadden alledrie het gevoel dat we kapot gingen
how about some FRIGGIN mannar?>quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel 's, als ik 's ochtends vroeg moet opstaan oidOpen ik er een topic over? Nee
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |