Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
zouden ze dat doen denk je? maar kan je ze dan niet beter feliciteren in het eigenlijke geboortetopic?
...houdt toch vooral van bier Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
Nog steeds een grote zwarte knop. En nee, ik bedoelde jou niet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Nog steeds een grote zwarte knop. En nee, ik bedoelde jou niet.
Je staat echt op member
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.