... no way. Dan ga ik hem steeds slaan en zo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neem hem in huis. Ben je straks niet zo alleen.
En je bent bang dat je daar ruwe handjes van krijgt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... no way. Dan ga ik hem steeds slaan en zo.
Hmm, dit laat zien dat je me TOTAAL niet kent.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind Ang3l best lief, ookal vindt hij zichzelf ook knap, getalenteerd en gevat.
Nee, bloed op m'n pasgeverfde murenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En je bent bang dat je daar ruwe handjes van krijgt?
Dan stamp ik op die uitgehongerde dansbotjes van je. Zaans temperament, jeweettoch.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... no way. Dan ga ik hem steeds slaan en zo.
Dan heb ik nog een oostblok film voor je met stevige (hoewel harige) Roemeniers met nagesynchroniseerd gekreunquote:
*zak chips verberg* MINE!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vreetbui in aantocht!
Kheb al tijgerbrood met vlokkenquote:
Goh, en ik maar horen dat je dacht dat ik je zou gaan slaan mocht je je kop laten zien op de meetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan stamp ik op die uitgehongerde dansbotjes van je. Zaans temperament, jeweettoch.
Ik bedank ff.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een oostblok film voor je met stevige (hoewel harige) Roemeniers met nagesynchroniseerd gekreun
Jesus, nog z'n vreetwolf.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb al tijgerbrood met vlokken![]()
Dan ben je schattig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, dit laat zien dat je me TOTAAL niet kent.
Aangezien ik mezelf TOTAAL niet knap vind, zeker niet getalenteerd (ben bv de minste uit de dansgroep) en gevat? Neuh, ik klap nogal vaak dicht als ik onbekenden voor me krijg.
Oostblok? Stevig? Harig? Roemeens?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een oostblok film voor je met stevige (hoewel harige) Roemeniers met nagesynchroniseerd gekreun
Wie heb je zo gek gekregen om ze te schilderen dan?quote:
Godverdomme, TheaterMama.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goh, en ik maar horen dat je dacht dat ik je zou gaan slaan mocht je je kop laten zien op de meet
Ik moet nog iemand zo gek krijgenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie heb je zo gek gekregen om ze te schilderen dan?
Ach, ik hoorde dat je in 't echt helemaal niet zo bloedonderdenagelsuithalendtergendirritant bent, dus misschien had ik je niet geslagen maar alleen geduwd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Godverdomme, TheaterMama..
Toch, zij heeft beloofd me te beschermen.
Je had me vast geknuffeld, ik ben best een lieverd hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik hoorde dat je in 't echt helemaal niet zo bloedonderdenagelsuithalendtergendirritant bent, dus misschien had ik je niet geslagen maar alleen geduwd.
Ja je hebt idd helemaal niks aan zo'n nicht die zich achter zijn nichterigheid verschuilt om zo maar niks aan klussen hoeft te doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog iemand zo gek krijgenFf een vriendje zoeken die heel handig is
Als ik mensen knuffel doe ik ze pijn hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je had me vast geknuffeld, ik ben best een lieverd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |