Lees de OP eensquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef Mobster273 het volgende:
dan wordt het tijd om minder tv te kijken lijkt me zo![]()
je moet toch eerst al die reclames hebben gezien om te weten waar het allemaal over gaat, niet in alle reclames wordt het product met naam en toenaam genoemd...quote:
als je 1 keer die reclame ziet , terwijl je hem continue hoort, dan plaats je dat wel bij het geluidquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je moet toch eerst al die reclames hebben gezien om te weten waar het allemaal over gaat, niet in alle reclames wordt het product met naam en toenaam genoemd...
tja, in dat geval zou ik dat talent voor iets anders gebruiken, iets wat je moet leren 1 keer zien, geluidje erbij monteren en vervolgens alleen dfat geluid luisterenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
als je 1 keer die reclame ziet , terwijl je hem continue hoort, dan plaats je dat wel bij het geluid
anyway, genoemde reclame is van douwe egberts (gouwe ouwe) , next?
edit/ by the way, het moet dus zijn: Dus check, kzit in me waggy etc![]()
Die reclame ken ik niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, in dat geval zou ik dat talent voor iets anders gebruiken, iets wat je moet leren 1 keer zien, geluidje erbij monteren en vervolgens alleen dfat geluid luisteren
ja heb ik ook?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:03 schreef Thrilled het volgende:
Het is een gave maar wordt irritant... ik zit vaak achter de pc en die staat in de woonkamer, ik heb geen zicht op de tv maar hoor hem wel. Bij elk reclame blok, zodra de eerste tunes van een liedje ingezet worden, of de eerste woorden van de reclame voorbij komen weet ik gelijk waar de reclame over gaat, en voor welk product het is![]()
En ik doe dit niet opzettelijk
Dan hoor ik nog waar die van isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef Spaceman89 het volgende:
En wat als de reclame geen tune heeft?![]()
Haha die ken ik wel, dat snoepkat liedje is leuk!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een uitzondering was
Snoepkat op tv
Die komen ook heel zelden voor, dus als ik een tijdje niks hoor weet ik dat het die tekst-reclames zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef Spaceman89 het volgende:
Je hebt ook van die reclames waar er helemaal geen geluid in voorkomt, zoals die ene met teksten enzo...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Die komen ook heel zelden voor, dus als ik een tijdje niks hoor weet ik dat het die tekst-reclames zijn
maar nog niet welkequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Die komen ook heel zelden voor, dus als ik een tijdje niks hoor weet ik dat het die tekst-reclames zijn
Ik heb dit bij films... Daar ik VERSCHRIKKELIJK veel films heb gezien in mijn jonge leven kan ik binnen enkele seconden (ook al is de film halverwege) al zeggen welke film het is, hoe hij gaat en soms wie er in meespeelt als wat... Ik vind het wel practisch, zo weet je iig of je een film wel of niet hebt gezienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:03 schreef Thrilled het volgende:
Het is een gave maar wordt irritant... ik zit vaak achter de pc en die staat in de woonkamer, ik heb geen zicht op de tv maar hoor hem wel. Bij elk reclame blok, zodra de eerste tunes van een liedje ingezet worden, of de eerste woorden van de reclame voorbij komen weet ik gelijk waar de reclame over gaat, en voor welk product het is![]()
En ik doe dit niet opzettelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |