Volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:44 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb gehoord dat bush senior geld gaf aan adolf hitler .
Misschien moest hij ff naar de wc...quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:44 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb gehoord dat bush senior geld gaf aan adolf hitler .
yep.quote:
Hans Wiegel als politicusquote:
Niet spotten met De Hans hèquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Hans Wiegel als politicus![]()
juich voor 'm, joel voor 'm..quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:57 schreef blrrrt het volgende:
Ik vind dat dit:
de officiële Wiegelsmilie moet worden.
Das toch een homo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:10 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Toen ik laatst Gaston Starreveld (of hoe heet ie) op de radio hoorde bedacht ik me opeens dat het wel verschrikkelijk moet zijn als je vrouw/kind van hem bent.
Ik zie het al voor me dat hij alles met die actie stem van hem gaat zeggen "we kunnen eten, maar reageer snel want op is op"
wie weet er nog meer van die huiveringwekkende situaties![]()
hoe ist, roddelneusquote:
ben wat lullen aan het behangenquote:
met rozenwater?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:01 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ben wat lullen aan het behangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
Verkopen ze die wel in Capelle aan den IJssel? Want daar wonen nog steeds mensen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:04 schreef BlueEyed het volgende:
Als ik Balkenende als vader gehad zou hebben vrees ik dat ik ook niet verder in m'n pubertijd gekomen zou zijn dan een eenmalige aanschaf van een pakje Gillete Mach3
Geen idee, maar mocht dit niet het geval zijn had ik me waarschijnlijk beholpen met een roestige kettingzaagquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verkopen ze die wel in Capelle aan den IJssel? Want daar wonen nog steeds mensen.
Ik weet wel dat er in huize Balkenende een grote voorraad groene stropdassen aanwezig is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:12 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Geen idee, maar mocht dit niet het geval zijn had ik me waarschijnlijk beholpen met een roestige kettingzaagNood breekt wet!
![]()
Die zouden uiteraard ook voldoen, edoch de grote vraag is nu natuurlijk hoe je aan deze informatie komt..quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er in huize Balkenende een grote voorraad groene stropdassen aanwezig is.
divano & divaniquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verkopen ze die wel in Capelle aan den IJssel? Want daar wonen nog steeds mensen.
Balkenende heeft over het algemeen een groene stropdas om, als CDA politicus zijnde. Net zoiets als de rode sjaal bij linkse politici. Nooit opgevallen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:17 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Die zouden uiteraard ook voldoen, edoch de grote vraag is nu natuurlijk hoe je aan deze informatie komt..![]()
Of als hij 's avonds thuiskomt: gooooeeeeedenavond!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:10 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Toen ik laatst Gaston Starreveld (of hoe heet ie) op de radio hoorde bedacht ik me opeens dat het wel verschrikkelijk moet zijn als je vrouw/kind van hem bent.
Ik zie het al voor me dat hij alles met die actie stem van hem gaat zeggen "we kunnen eten, maar reageer snel want op is op"
wie weet er nog meer van die huiveringwekkende situaties![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:31 schreef Soho het volgende:
[..]
Of als hij 's avonds thuiskomt: gooooeeeeedenavond!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef 14.gif het volgende:
yvonne als moeder...
"als je nu je kamer niet opruimt heb je een weekban te pakken... "of was die al gemaakt? (ik heb het topic niet doorgelezen
)
dat vind ik dan weer meer ron brandsteder.. ron brandsteder, speaking about peoplequote:Op woensdag 8 maart 2006 22:31 schreef Soho het volgende:
[..]
Of als hij 's avonds thuiskomt: gooooeeeeedenavond!
Dat was uit de TV-serie Het schaap met de 5 poten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:23 schreef uppie83 het volgende:
Dat mens van "Ja zuster, nee zuster" als je het over elkaars kinderen hebt...
"Het zal je kind maar wezen.... jeh jeh jeh jeh"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |