Wat nou beetje dom? Ik kan er toch niks aan doen?? GEwoon een kutbroekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
beetje dom?
^quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:24 schreef Mobster273 het volgende:
das natuurlijk ook wel knap, je portemonnee 2 keer in een paar dagen kwijtraken... zat er iets in wat specifiek naar jou te linken is? dan loop je op zijjn minst nog een kleine kans hem terug te vinden
wat n lul.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat nou beetje dom? Ik kan er toch niks aan doen?? GEwoon een kutbroek![]()
Maar iig ik heb goed nieuwsEr kwam net een man aan de deur die mijn portemonnee heeft gevonden
Er bestaan dus nog gewoon goeie mensen op deze wereld
![]()
er mag hier dus een slotje op
precies zo kort na het openen van dit topic?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Maar iig ik heb goed nieuwsEr kwam net een man aan de deur die mijn portemonnee heeft gevonden
![]()
beetje dom dus. open je zo'n goeie topic, kan hij gelijk weer dichtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad. Maar als de TS een slotje wil heb ik daar geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
precies zo kort na het openen van dit topic?
toevallig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |