quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
2 verjaardagen. verkapt zie mij populair zijn topic
quote:Zwangerschapsverschijnselen
Ben je zwanger dan zal je merken dat al heel gauw zwangerschapsverschijnselen komen, zoals:
* Moe, moe en nog eens moe, je wilt alleen maar slapen.
Zie vetgedrukt, + dat er veel stress van je bericht afdruipt. Je komt niet relaxed over.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef Valid het volgende:
Allemachtig wat ben ik moe! Gister helemaal niet laat naar bed gegaan, nee het was eerder vroeg. Echt wel 8,5 uur geslapen en dat is echt uitzonderlijk lang voor mijn doen. Vanmiddag naar 2 verjaardagen geweest en nu kan ik gewoon echt niks. Morgen natuurlijk een wiskunde repetitie van een hoofdstuk waarmee ik nog moet beginnen. Dat krijg je als je toevallig per ongeluk heel erg goed bent in het uitstellen van dat soort dingen.
Zal het met die verjaardagen te maken hebben? Lijkt me toch niet.
Kut.
Dat waren ongeveer de tijden van afgelopen nacht en dat is langer dan normaal voor mij. Voedingspatroon lijkt me niet want ik heb het nooit en het blijft ook echt een incident neem ik aan. Ben vorige week de hele week (van maandag avond tot zaterdag) ziek geweest. Ik had griep + alles wat je je erbij kan bedenken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:49 schreef alwaysleft het volgende:
Gewoon vanavond om 10 uur gaan slapen en proberen er om 7 uur uit te gaan. Voel je je weer fit hoor, misschien fout voedingspatroon?
Nee maar je krijgt wel vette wallen onder je ogen, van die grote bruin/blauwe kringen!quote:
en als ze niet komen wil ik best wel even helpenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee maar je krijgt wel vette wallen onder je ogen, van die grote bruin/blauwe kringen!
Je kan nooit meer naar buiten.
net zo ergquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee maar je krijgt wel vette wallen onder je ogen, van die grote bruin/blauwe kringen!
Je kan nooit meer naar buiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |