En hier wat picsquote:Een mooie en bovendien simlockvrije MDA. Er staat Windows op en je kunt heel veel
met dit toestel. ik som een paar eigenschappen op:
- 1.3 megapixel (video)camera
- Intern geheugen van 64 mb
- Windows Mobile 2003
- Uitgebreide organiser-functies
- MP3's afspelen
- Films afspelen
- Eigen applicaties draaien
- Hij heeft bluetooth
- MSN Messenger
- Etc.
De volgende accesoires zitten bij de koop in:
- Een 256 MB SD-kaart
- USB kabel voor aansluiting op de PC
- Een leren hoesje met magneetsluiting
- Een extra pennetje
- De oplader natuurlijk
En de handleiding ontbreekt ook niet.
Als je bij T-mobile een abonnement van 9,50 per maand afsluit kun je onbeperkt
emailen, internetten en MSN'en met dit apparaat, in heel Nederland!
Het toestel heeft lichte gebruikssporen, maar omdat het toestel een lichte kleur
heeft vallen die niet op.
Ook dat nog!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:35 schreef tiez het volgende:
kan ie ook nog bellen?
en hoe lang duurt het noteren? heb hem op korte termijn nodigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef MatiCe het volgende:
Staat genoteerd
Dat noteren is al gebeurt. Nu afwachten tot ik een bod krijg dat dichter in de buurt van de richtprijs komtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:46 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
en hoe lang duurt het noteren? heb hem op korte termijn nodig
kun je me daar iets meer over vertellen? mijn mda is namelijk net iets ouder dan een jaar, en wat ik van T-mobile heb begrepen is dat de garantie vervallen is.... vandaar dat ik ook op zoek ben naar een andere. Maar als de TS zo traag is (of verwacht dat hij er meer voor kan krijgen) dan ga ik uiteraard naar andere mogelijkheden kijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef pro2call het volgende:
De garantie op het toestel is 2 jaar met of zonder sim.
Been there done that
Mooiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef pro2call het volgende:
De garantie op het toestel is 2 jaar met of zonder sim.
Been there done that
Als je verwacht dat ik het eerste bod meteen accepteer kun je inderdaad beter naar andere mogelijkheden gaan kijkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
kun je me daar iets meer over vertellen? mijn mda is namelijk net iets ouder dan een jaar, en wat ik van T-mobile heb begrepen is dat de garantie vervallen is.... vandaar dat ik ook op zoek ben naar een andere. Maar als de TS zo traag is (of verwacht dat hij er meer voor kan krijgen) dan ga ik uiteraard naar andere mogelijkheden kijken.
Nee, geen interessequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:04 schreef Bealeo het volgende:
Ruilen met een paar maanden oude W800 ? Bon aanwezig voor garantie.
Ik hoop dan ook op de medemensch die geen zin heeft in een te duur abonnement.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:39 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Misschien verkoop je hem wel te duur? Voor eenzelfde prijs heb je bijna de nieuwe MDA (mits je je abbo verlengd)
Bod geannuleerd ivm andere dingen eerstquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:09 schreef Nickolodeon het volgende:
175 geboden..
zit ie er inbegrepen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:38 schreef ranzige_pad het volgende:
yup, geen probleem, tomtom draait er prima op. Je hebt alleen nog een losse GPS ontvanger nodig.
dan bied ik hierbij 150 en ik kan em ophalenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:54 schreef Nickolodeon het volgende:
[..]
Bod geannuleerd ivm andere dingen eerst
150 is al geboden,maar jouw bod staat ook genoteerdquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:16 schreef chibii het volgende:
[..]
dan bied ik hierbij 150 en ik kan em ophalen
Hij legt de route Enschede - Hengelo - Almelo - Deventer wel eens af. Maar als je een goed bod doet wil ik wel een stukje verder treinen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:27 schreef Roob het volgende:
woont je MDA alleen in Enschede? of komt hij soms nog ergens anders in NL?
Nee, ik heb net mijn PSP verkochtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:08 schreef bouwedb het volgende:
Ook geen interesse in een
PSP value pack + faceplates + game(coded)arms met doos etc etc etc?
Gr,
B.
Dankje, staat ook genoteerd. overigens, de eerste die 200 euro biedt heeft hem.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:33 schreef rrrik het volgende:
160 geboden
Staat ook genoteerd, komt ook al dichter in de buurt. Echter lager dan 200 ga ik nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:51 schreef marcosta het volgende:
doe eens gek...185 euro geboden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |