Dat vind ik ook. Ik ben benieuwd hoe lang de petitie open blijft. Ik heb de beheerder van die site gemaild daarover.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:29 schreef MeneerMuis het volgende:
Toch moeten er nog veel meer mensen tekenen!
npquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef Conflict het volgende:
En mijn topic is sticky, 1000 maal dank!
Bewust een keuze maken geld te gaan verdienen aan het leed en verslavingen van anderen ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb getekend. Of ze nu schuldig zijn of niet, de doodstraf is onmenselijk.
De media aandacht heeft een hoog Taida gehalte.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:29 schreef MeneerMuis het volgende:
Toch moeten er nog veel meer mensen tekenen!
deze jongens dus niet:quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bewust een keuze maken geld te gaan verdienen aan het leed en verslavingen van anderen ook
quote:De eigenaar met zijn vrouw verklaarden meteen dat Edy en Li die daar op een etage verbleven er niets mee te maken hadden (dit heeft het echtpaar verklaard aan de advocaat en politie) Toch werden Edy en Li opgepakt en beschuldigd omdat zij in drugs zouden handelen.
Nou nou, wel 2500 mensen die getekend hebben...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De media aandacht heeft een hoog Taida gehalte.
De advocaat heeft zwijgplicht en zal dus nimmer écht vertellen wat er zich exact heeft afgespeeldquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:40 schreef kepler het volgende:
De eigenaar met zijn vrouw verklaarden meteen dat Edy en Li die daar op een etage verbleven er niets mee te maken hadden (dit heeft het echtpaar verklaard aan de advocaat en politie) Toch werden Edy en Li opgepakt en beschuldigd omdat zij in drugs zouden handelen.
Niet in zo'n achterlijk land als Thailand hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:19 schreef Loedertje het volgende:
De advocaat heeft zwijgplicht en zal dus nimmer écht vertellen wat er zich exact heeft afgespeeld
En dan nog, daarop is de doodstraf geen gepaste reactiequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:36 schreef Loedertje het volgende:
Bewust een keuze maken geld te gaan verdienen aan het leed en verslavingen van anderen ook
Nee, dan zouden alle producenten van benzodiazepines ook 5 jaar weg moeten rotten in een cel om daarna een spuit te krijgen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:06 schreef __Saviour__ het volgende:
En dan nog, daarop is de doodstraf geen gepaste reactie
niet in het bericht wat hier als topic starter stond, ik ken de eerste berichten van 2003 , die heb ik ook nog eens terug gelezen, zij hebben bewust gesmokkeldquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nee lieverd, dat hebben ze dus niet.
voor jou geldt hetzelfde als mijn bericht hier bovenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Lees voortaan eerst de OP voordat je gaat reageren, dat komt wat minder dom over.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:30 schreef outcast_within het volgende:
wat gaat het uitmaken of mensen tekenen of niet?
Geef eens een bron dan, dat wil ik dan ook wel even lezen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:56 schreef MLF het volgende:
niet in het bericht wat hier als topic starter stond, ik ken de eerste berichten van 2003 , die heb ik ook nog eens terug gelezen, zij hebben bewust gesmokkeld
Anders lees je het even, maar ja deze petitie is enkel voor deze 2. Mocht het iets uithalen maak je natuurlijk wel een statement.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:31 schreef outcast_within het volgende:
Tegen de doodstraf waar? Voor hun specifiek. Voor in een land. Voor overal?
Ik vind niet dat je deze kwestie moet uitbreiden naar een te generaal iets.
Hun moeten niet dood punt. Niet hun moeten niet dood omdat de doodstraf onmenselijk is. Dan word de discussie alleen maar groter en langdradiger.
Dus is deze petitie alleen voor hun 2'en?
Dan geef daar maar eens een bron van, het is gewoon gelul namelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:56 schreef MLF het volgende:
[..]
niet in het bericht wat hier als topic starter stond, ik ken de eerste berichten van 2003 , die heb ik ook nog eens terug gelezen, zij hebben bewust gesmokkeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |