Jij gaat nu serieus Amerika met Thailand vergelijken? Kom op, zeg. Daar ga ik niet eens serieus op in. Dat het een prachtig land is geloof ik best, helaas ook een zwaar geschift land m.b.t. hun (drugs)wetten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben 10x in Thailand geweest en ik kan je verzekeren dat het een prachtig land is. Helaas komen dit soort uitwassen voor...
Amerika kent ook de doodstraf. Zou je daar ook niet naar toe gaan?
als ik zo het artikel lees zijn die twee jongens onschuldig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij gaat nu serieus Amerika met Thailand vergelijken? Kom op, zeg. Daar ga ik niet eens serieus op in. Dat het een prachtig land is geloof ik best, helaas ook een zwaar geschift land m.b.t. hun (drugs)wetten.
Je haalt er wel lekkere vergelijkingen bijquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:28 schreef kepler het volgende:
[..]
als ik zo het artikel lees zijn die twee jongens onschuldig.
Waaom zou je Thailand vermijden? Omdat ze zulke zware-drugs wetten hebben? Als je geen drug probeert te smokkelen dan is er toch niks aan de hand. Tuurlijk heb je de kans dat er drugs in je tas wordt gestopt ofzo, maar op wintersport heb je ook de kans om in een lawine terecht te komen...
Godver Gijs.. als jij niet een plek krijgt naast God op de bank met al jouw goeie daden weet ik het ook niet meer!quote:
hoeveel onschuldige nederlanders zitten er op dit moment nu in de gevangenis in Thailand? En hoeveel Nederlanders gaan er jaarlijks naar Thailand toe?? De kans dat je zoiets gebeurt lijkt me echt niet gigantisch groot hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je haalt er wel lekkere vergelijkingen bijIemand die onschuldig de doodstraf krijgt vergelijken met een lawine
Het risico dat je daar onschuldig in de gevangenis komt (want dat sowieso al geen pretje is in vergelijking met 'beschaafde' landen als Amerika) of zelfs de doodstraf krijgt is me veel te groot, waarom zou ik dat soort dingen opzoeken? Genoeg andere mooie plekken op de wereld waar ze niet zo achterlijk zijn. Bovendien heb ik helemaal geen zin om zo'n land financieel te steunen.
ik ben deze week ook nog opgestaan voor een bejaarde in de tramquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godver Gijs.. als jij niet een plek krijgt naast God op de bank met al jouw goeie daden weet ik het ook niet meer!
Spreid het woord.. begin een religie Gijs.. ik ben je aanhangerquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben deze week ook nog opgestaan voor een bejaarde in de tram
nee lieverd, dat hebben ze dus niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:49 schreef MLF het volgende:
ik teken niet
zij hebben bewust drugs gesmokkeld
eigen risico
ze wisten het
Altijd weer geweldig om te zien hoe slecht mensen lezen maar wel een oordeel hebben. Lees de OP nog eens....quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:49 schreef MLF het volgende:
ik teken niet
eigen risico
ze wisten het
even voor de duidelijk: als je op vakantie naar thailand gaat neem je het risico om de doodstraf te krijgen? lekkere reclamemaker voor een reisbureau zal je zijn...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:18 schreef boekenworm het volgende:
Je weet dat je het risico loopt. De doodstraf, jammer dan, eigen schuld. Met zulke mensen heb ik geen medelijden.
Lees voortaan eerst de OP voordat je gaat reageren, dat komt wat minder dom over.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:49 schreef MLF het volgende:
ik teken niet
eigen risico
ze wisten het
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:08 schreef Basp1 het volgende:
Goed intitiatief om het hier te posten.![]()
Ik heb getekend.
Ja, Amerika is lekker fris. Undercover een of andere DJ uitlokken om drugs te smokkelen en uit laten leveren om in Amerika zijn straf uit te zitten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:22 schreef Tobbes het volgende:
Wat internationale verhoudingen betreft heb je als Nederlander veel meer kans je straf in Nederland uit te mogen zitten als je in Amerika veroordeeld wordt dan wanneer dat in Thailand is.
Zag het, erg tof hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Conflict het volgende:
De banner draait nu ook mee op het Forum!
Super!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef Conflict het volgende:
En mijn topic is sticky, 1000 maal dank!
Wow!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Conflict het volgende:
De banner draait nu ook mee op het Forum!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |