En naief, heel erg zelfs.quote:
Je bedoeld dat je het normaal vind dat mensen de doodstraf krijgen voor drugssmokkel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:48 schreef Zelva het volgende:
Tsja, erg fout om twee personen te misbruiken om handtekeningen te winnen tegen de doodstraf in het algemeen. Want dát is waar je uiteindelijk voor tekent.
Ik ga dus dan ook niet tekenen. Ik wil niet dat deze organisatie mijn handtekening gaat gebruiken om mensen vrij te krijgen die wel gesmokkeld hebben. Erg jammer dat zo'n organisatie misbruik moet maken van twee mensen waarbij ik wel geloof dat ze niets op hun geweten hebben.
Beperkte visie heet dat, totdat je zelf eens op een Kafka achtige wijze er mee te maken krijgt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je het normaal vind dat mensen de doodstraf krijgen voor drugssmokkel?
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen zo denken. Zoals hierboven al gezegd wordt, het zal je vrouw of man maar zijn die ter dood wordt veroordeeld voor iets wat hij/zij misschien niet eens heeft gedaan... kijken of er dan nog zo makkelijk wordt gepraat...quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Beperkte visie heet dat, totdat je zelf eens op een Kafka achtige wijze er mee te maken krijgt.![]()
Denk dat de meesten wel voldoende slim zijn omdat te begrijpen hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:48 schreef Zelva het volgende:
Tsja, erg fout om twee personen te misbruiken om handtekeningen te winnen tegen de doodstraf in het algemeen. Want dát is waar je uiteindelijk voor tekent.
En soms kun je echt vraagtekens zetten bij de manier waarop zo iemand gepakt is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen zo denken. Zoals hierboven al gezegd wordt, het zal je vrouw of man maar zijn die ter dood wordt veroordeeld voor iets wat hij/zij misschien niet eens heeft gedaan... kijken of er dan nog zo makkelijk wordt gepraat...
Ok als jij toevallig gepakt wordt met een handige trick in je bagage dan ook niet miepen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen medelijden mee
Suc6 dan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 05:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Doe ik ook niet, ik heb voldoende geld
En dan moet je dus maar doodgemaakt worden? Word eens wakker zeg!quote:Op woensdag 8 maart 2006 05:51 schreef cultheld het volgende:
Als je de diepste binnenlanden (oerwouden) van Papua Nieuw-Guinea binnen trekt, heb je de kans om opgegeten te worden. In Thailand kun je genaaid worden met drugs, ook al heb je daar zelf geen schuld aan. Gewoon niet naartoe gaan, of de (eventuele) consequenties aanvaarden.
Green Mile, The (1999)quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:31 schreef buzzer het volgende:
getekend. En voor degene die teken onzin vinden:
haal hem even in de videotheek: http://www.moviemeter.nl/film/31
2276quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:47 schreef Yozzz het volgende:
Op hoeveel staat de teller inmiddels?
Mooi zo. Dan heb je gelukkig ook kans om bij een of andere druglord uitgenodigd te worden voor een etentje en de bak in te vliegen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 05:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Doe ik ook niet, ik heb voldoende geld
bah, wat een naar kereltje ben jij dan zegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:18 schreef boekenworm het volgende:
Je weet dat je het risico loopt. De doodstraf, jammer dan, eigen schuld. Met zulke mensen heb ik geen medelijden.
Ik ben 10x in Thailand geweest en ik kan je verzekeren dat het een prachtig land is. Helaas komen dit soort uitwassen voor...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:08 schreef devv05 het volgende:
Ongelooflijk zulke landen, voor mij een reden om er nooit naartoe te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |