Dat vind ik ook. Ik ben benieuwd hoe lang de petitie open blijft. Ik heb de beheerder van die site gemaild daarover.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:29 schreef MeneerMuis het volgende:
Toch moeten er nog veel meer mensen tekenen!
npquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef Conflict het volgende:
En mijn topic is sticky, 1000 maal dank!
Bewust een keuze maken geld te gaan verdienen aan het leed en verslavingen van anderen ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb getekend. Of ze nu schuldig zijn of niet, de doodstraf is onmenselijk.
De media aandacht heeft een hoog Taida gehalte.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:29 schreef MeneerMuis het volgende:
Toch moeten er nog veel meer mensen tekenen!
deze jongens dus niet:quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bewust een keuze maken geld te gaan verdienen aan het leed en verslavingen van anderen ook
quote:De eigenaar met zijn vrouw verklaarden meteen dat Edy en Li die daar op een etage verbleven er niets mee te maken hadden (dit heeft het echtpaar verklaard aan de advocaat en politie) Toch werden Edy en Li opgepakt en beschuldigd omdat zij in drugs zouden handelen.
Nou nou, wel 2500 mensen die getekend hebben...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De media aandacht heeft een hoog Taida gehalte.
De advocaat heeft zwijgplicht en zal dus nimmer écht vertellen wat er zich exact heeft afgespeeldquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:40 schreef kepler het volgende:
De eigenaar met zijn vrouw verklaarden meteen dat Edy en Li die daar op een etage verbleven er niets mee te maken hadden (dit heeft het echtpaar verklaard aan de advocaat en politie) Toch werden Edy en Li opgepakt en beschuldigd omdat zij in drugs zouden handelen.
Niet in zo'n achterlijk land als Thailand hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:19 schreef Loedertje het volgende:
De advocaat heeft zwijgplicht en zal dus nimmer écht vertellen wat er zich exact heeft afgespeeld
En dan nog, daarop is de doodstraf geen gepaste reactiequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:36 schreef Loedertje het volgende:
Bewust een keuze maken geld te gaan verdienen aan het leed en verslavingen van anderen ook
Nee, dan zouden alle producenten van benzodiazepines ook 5 jaar weg moeten rotten in een cel om daarna een spuit te krijgen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:06 schreef __Saviour__ het volgende:
En dan nog, daarop is de doodstraf geen gepaste reactie
niet in het bericht wat hier als topic starter stond, ik ken de eerste berichten van 2003 , die heb ik ook nog eens terug gelezen, zij hebben bewust gesmokkeldquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nee lieverd, dat hebben ze dus niet.
voor jou geldt hetzelfde als mijn bericht hier bovenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Lees voortaan eerst de OP voordat je gaat reageren, dat komt wat minder dom over.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:30 schreef outcast_within het volgende:
wat gaat het uitmaken of mensen tekenen of niet?
Geef eens een bron dan, dat wil ik dan ook wel even lezen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:56 schreef MLF het volgende:
niet in het bericht wat hier als topic starter stond, ik ken de eerste berichten van 2003 , die heb ik ook nog eens terug gelezen, zij hebben bewust gesmokkeld
Anders lees je het even, maar ja deze petitie is enkel voor deze 2. Mocht het iets uithalen maak je natuurlijk wel een statement.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:31 schreef outcast_within het volgende:
Tegen de doodstraf waar? Voor hun specifiek. Voor in een land. Voor overal?
Ik vind niet dat je deze kwestie moet uitbreiden naar een te generaal iets.
Hun moeten niet dood punt. Niet hun moeten niet dood omdat de doodstraf onmenselijk is. Dan word de discussie alleen maar groter en langdradiger.
Dus is deze petitie alleen voor hun 2'en?
Dan geef daar maar eens een bron van, het is gewoon gelul namelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:56 schreef MLF het volgende:
[..]
niet in het bericht wat hier als topic starter stond, ik ken de eerste berichten van 2003 , die heb ik ook nog eens terug gelezen, zij hebben bewust gesmokkeld
quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:57 schreef MLF het volgende:
[..]
voor jou geldt hetzelfde als mijn bericht hier boven
Klopt, dat viel mij ook op.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:28 schreef outcast_within het volgende:
Ok getekend. en in die petitielink stond alleen maar teken tegen de doodstraf. dus vandaar
voor een boekenwurm maak je wel een dikke spelfout. en een nog dikkere denkfout.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:00 schreef boekenworm het volgende:
Ik geloof niet in hun onschult. Het is niet zomaar dat ze verdacht worden bevonden, daar geloof ik niet in. En je weet dat je dergelijke risico's loopt als je naar dergelijke landen gaat. Zeker ook nog als je in duidelijk niet al te toeristische plekken neemt.
och hij was ook diegene die zei dat je weet dat je het risico neemt om de doodstraf te krijgen als je naar thailand op vakantie gaat...quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:03 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
voor een boekenwurm maak je wel een dikke spelfout. en een nog dikkere denkfout.
jouw redenering: als je verdacht bent, is dat niet zomaar, dus ben je schuldig. je moet wel een erg grote mongool zijn om van die stelling de stupiditeit te missen.
volgens jou bestaan er dus geen onschuldige verdachten?
2389 pas, valt me een beetje tegen....quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:03 schreef Marietje_34 het volgende:
en de teller staat nu op?
in je eerste gedeelte heb je volkomen gelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:03 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
voor een boekenwurm maak je wel een dikke spelfout. en een nog dikkere denkfout.
jouw redenering: als je verdacht bent, is dat niet zomaar, dus ben je schuldig. je moet wel een erg grote mongool zijn om van die stelling de stupiditeit te missen.
volgens jou bestaan er dus geen onschuldige verdachten?
Zo hypocriet is het nou ook weer niet, voor heel veel gevangen in Thailand wordt er veel gedaan hier in Nederland (helaas lukt dit vaak niet of duurt het jaren voor er resultaat wordt geboekt). Jammer genoeg hebben deze twee het probleem dat ze volgende week al worden opgehangen, daarom ook de aandacht die er nu is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:18 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ik vind deze hele actie trouwens nogal hypocriet: waarom alleen voor die twee nederlanders, waarvan niemand hier weet of ze inderdaad schuldig / onschuldig zijn:
of doe het voor alle ter dood veroordeelden, niet alleen 2 nederlanders
of doe het helemaal niet
Ben ik het niet mee eens. Er zijn genoeg organisaties die zich met de acties tegen de doodstraf in het algemeen bezig houden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:18 schreef qwerty_x het volgende:
ik vind deze hele actie trouwens nogal hypocriet: waarom alleen voor die twee nederlanders, waarvan niemand hier weet of ze inderdaad schuldig / onschuldig zijn:
of doe het voor alle ter dood veroordeelden, niet alleen 2 nederlanders
of doe het helemaal niet
Ik wist niet van het bestaan van deze twee jongens.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:35 schreef qwerty_x het volgende:
en dat bedoel ik dus: alsof zij de enigen zijn die weinig tijd over hebben
mee eensquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef SterkStaaltje het volgende:
Schuldig of niet, de straffen daar zijn buiten proportie. Getekend.
Voorzover ik het begrijp waren ze niet in het bezit van drugs.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:35 schreef qwerty_x het volgende:
ik ben altijd bijzonder sceptisch als er wéér een nederlander volkomen onschuldig op drugs bezit wordt betrapt en vervolgens veroordeeld conform de wetten van het land
altijd erin geluist
nooit schuldig
altijd corrupte rechters
nooit rechtvaardigheid
quote:Beste lezer(es)
Vandaag 9 maart om 16.00 uur is de petitie (in eerste deel) door Leni van der Meulen en Jules Maaten in handen gesteld van de ambassadeur van Thailand.
SBS6 (hart van Nederland) heeft een deel van zijn uitzending van vandaag om 20.30 hieraan geweid....
Nog bedankt voor je support !
je zult ongetwijfeld gelijk hebben, ik ken bovenstaande zaken nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Voorzover ik het begrijp waren ze niet in het bezit van drugs.
Nogmaals, als je schuld bekent kom je in Thailand in aanmerking voor uitlevering naar Nederland. (Na 8 jaar).
Doe je dat niet, omdat je onschuldig bent bv, dan ben je de lul.
Zie Machiel Kuijt, die had allang thuis kunnen zitten.
Je kunt natuurlijk ook invloedrijke familie of kennissen hebben, zoals de zoon van Gretta Duisenberg, en het land ontvluchten.
Ik kan niks vinden, geef aub een bron......quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:56 schreef MLF het volgende:
ik ken de eerste berichten van 2003 , die heb ik ook nog eens terug gelezen, zij hebben bewust gesmokkeld
Hier hetzelfde, sorry maar toch echt eigen schuld. Je WEET dondersgoed wat je boven het hoofd kan hangen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Nee, ik teken niet, omdat ik vind dat die mensen zelf de keuze hebben gemaakt en dus ook de gevolgen onder ogen moeten zien. Ze hebben gekozen voor een risico en verloren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |