Dank jequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb getekend. Of ze nu schuldig zijn of niet, de doodstraf is onmenselijk.
Ja tegen de politie, schijnbaar niet tijdens de rechtzaak, want dan waren ze allang weer vrijgesproken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die Thai hebben verklaard dat Yang en Tang er niets mee te maken hadden.
Je lult maar en hebt niks gelezen van de bronnen en de andere links in mijn OP. Doe dat eerst maar eens en meng je daarna weer in de discussie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:43 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Ja tegen de politie, schijnbaar niet tijdens de rechtzaak, want dan waren ze allang weer vrijgesproken.
Respect voor je geduld ( Niet sarcastisch bedoelt ... ik meen het )quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je lult maar en hebt niks gelezen van de bronnen en de andere links in mijn OP. Doe dat eerst maar eens en meng je daarna weer in de discussie.
zoals ik zei. dat is onze zaak niet, maar dat is een nationale kwestie. bovendien geeft conflict al aan dat dit scenario niet aan de orde is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
Dus als die Nederlanders XTC bij zich hadden, in het huis gepakt worden van het echtpaar, dit ontkennen, waardoor dat Thaise echtpaar vermoordt word, dat maakt je niet uit.
Ze kunnen beter eerst bekennen en dan gratie van de koningin, dan zijn die arme Thai ook vrij. Maar nee de NLérs moeten vrij, laat het echtpaar maar boilen op de stoel
Oke dan, gestemd. Omdat ik je username wel vaker tegenkom en niet meteen dacht "wat een kuttekop". Je hebt dus zelfs wat krediet... en nu maar hopen dat het helpt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:33 schreef Conflict het volgende:
Daar hebben we niks aan.
Je mail wordt echt nergens voor gebruikt.
Vriendelijk bedanktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef caradoc het volgende:
[..]
Respect voor je geduld ( Niet sarcastisch bedoelt ... ik meen het )
Ook jij bedanktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Oke dan, gestemd. Omdat ik je username wel vaker tegenkom en niet meteen dacht "wat een kuttekop". Je hebt dus zelfs wat krediet... en nu maar hopen dat het helpt.
nu niks meer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Tobbes het volgende:
Wat krijg ik er voor terug?
Dan heb je er bij deze een goed gevoel voor teruggekregenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef Tobbes het volgende:
Waarom niet? Ik tekende!
Detail is dat deze Nederlanders ook "spleetogen" zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:36 schreef MidnightRambler het volgende:
Er krijgen daar aan de lopende band mensen de doodstraf maar ach laat die spleetogen rotten maar als het Nederlanders zijn dan gaan we de huilie uithangen.
![]()
vreemd verhaalquote:Als arme "backpackers" maakten zij gretig gebruik van de mogeljkheid in Bangkok een goedkope kamer te huren bij particulieren i.p.v. een veel duurder hotel.
Goed plan!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:21 schreef OpenDeur het volgende:
Wellicht een idee om een signature actie te starten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |