Dat meiske ziet er uit alsof haar drie herdershonden slimmer zijn dan zijzelf.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef Litpho het volgende:
Brunettes met rokjes en laarzen zijn dungezaaid aldus google. Maar gelukkig kon ik er nog eentje vinden
.
[afbeelding]
Ja, samen jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat meiske ziet er uit alsof haar drie herdershonden slimmer zijn dan zijzelf.
Kort van geheugen, denk ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze weet toch wel dat je ex-crew bent?.
Dat vind ik nog een hele prestatie voor drie honden.quote:
* obligatoire opmerking over blondines en attentiespannes maakt *quote:
Hoe meer airbags, hoe veiliger?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:47 schreef Polen het volgende:
* standaard opmerkingen over dikke tieten en autorijden maakt *
Dat én de webcamdekking in weides is nog niet zo volledig als velen hadden gehoopt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef Polen het volgende:
Gewoon stilzetten, uitstappen en nakend de weide in!
Al is dat geen standaard opmerking, natuurlijk.
Hee Q. Nog geneukt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
Oh. Nakend. Waar? Tieten!
Ik zal de volgende keer dat ik participeer mijn MDAIII weer aanzetten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat én de webcamdekking in weides is nog niet zo volledig als velen hadden gehoopt.
Ik ga morgen maar eens een ceedeetje kopen denk ik.quote:
Teveen neuken is ook niet gezond. Er is vast ooit een onderzoek gedaan met dat resultaat.quote:
True. En het haalt meer mensen naar de platenzaak (tot dusver al één) dan BREIN, dus ik klaag nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:02 schreef Polen het volgende:
[..]
Het is een rok en laarzen. Fake of niet kan mij niet rotten.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Teveen neuken is ook niet gezond. Er is vast ooit een onderzoek gedaan met dat resultaat.
Bedoelde u: Teven neukenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Teveen neuken is ook niet gezond. Er is vast ooit een onderzoek gedaan met dat resultaat.
Dat lijkt me niet gezond voor de teef in kwestie, tenzij het een forse hond is.quote:
Vandaar de suggestiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:05 schreef nozem het volgende:
Ow, ik zie nu pas dat ik me heb vertypt.
Hoe ik bij die n kom snap ik werkelijk waar niet.
nou hier ook niet meerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:45 schreef Polen het volgende:
En MSN doet het gewoon.
Teveel msnen is ook niet goed voor je. Wederom dat onderzoek, weejewel.quote:
De kamasutraslowchat is even verderop.quote:
Ben ik per ongeluk in SEX beland??quote:
Zeg, heb je neukstandjes geleend van dat konijn of zo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef Polen het volgende:
[knip]
Ik ken geen konijn. Wel harig en een hoed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, heb je neukstandjes geleend van dat konijn of zo?
Minder horterig en knullig mag ik hopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef nozem het volgende:
Het is wel een prima standje, als ik zo vrij mag zijn.
petitlapin2quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik ken geen konijn. Wel harig en een hoed.
Het zou natuurlijk het ultieme teasen kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Minder horterig en knullig mag ik hopen.
In essentie is het een prima standje. Herstel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Minder horterig en knullig mag ik hopen.
Je ogen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef nozem het volgende:
Ik zie geen bewegende beelden trouwens, wat moet ik aan/uitzetten?
Dankje. Ik had ze dicht inderdaad.quote:
Mwoh, 10 minuten pas.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef liefie_ het volgende:
pfff ze houden het wel lang vol zeg.....
Mij heb je er in elk geval niet mee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef nozem het volgende:
Tevens heb ik zin om uit ballorigheid expres heel stomme spelfouten te gaan maken. Gewoon, om mezelf te pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |