Vandaar de suggestiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:05 schreef nozem het volgende:
Ow, ik zie nu pas dat ik me heb vertypt.
Hoe ik bij die n kom snap ik werkelijk waar niet.
nou hier ook niet meerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:45 schreef Polen het volgende:
En MSN doet het gewoon.
Teveel msnen is ook niet goed voor je. Wederom dat onderzoek, weejewel.quote:
De kamasutraslowchat is even verderop.quote:
Ben ik per ongeluk in SEX beland??quote:
Zeg, heb je neukstandjes geleend van dat konijn of zo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef Polen het volgende:
[knip]
Ik ken geen konijn. Wel harig en een hoed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, heb je neukstandjes geleend van dat konijn of zo?
Minder horterig en knullig mag ik hopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef nozem het volgende:
Het is wel een prima standje, als ik zo vrij mag zijn.
petitlapin2quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik ken geen konijn. Wel harig en een hoed.
Het zou natuurlijk het ultieme teasen kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Minder horterig en knullig mag ik hopen.
In essentie is het een prima standje. Herstel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Minder horterig en knullig mag ik hopen.
Je ogen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef nozem het volgende:
Ik zie geen bewegende beelden trouwens, wat moet ik aan/uitzetten?
Dankje. Ik had ze dicht inderdaad.quote:
Mwoh, 10 minuten pas.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef liefie_ het volgende:
pfff ze houden het wel lang vol zeg.....
Mij heb je er in elk geval niet mee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef nozem het volgende:
Tevens heb ik zin om uit ballorigheid expres heel stomme spelfouten te gaan maken. Gewoon, om mezelf te pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |