quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Maar wel een coole TT.
Daarbij zei ik al dat ik het zou doen
wees blijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:03 schreef pkwarts het volgende:
Mijn vader is overigens van plan "The Joy of Painting" aan te schaffen op DVD. Zijn iets van 16 seizoenen van ofzo
Tja mijn Topic had geen TT met waar erin, en jouw foto stond er ook inquote:
Die van jou was eerder, kijk maar naar het topic nummerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja mijn Topic had geen TT met waar erin, en jouw foto stond er ook in
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:16 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Jij baalt gewoon omdat je afgewezen bent omdat je username niet met een P begint
Bob Ross
Actie wil ik zien modsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die van jou was eerder, kijk maar naar het topic nummer![]()
En die is toffer ja
Die nieuwe mod moeten nog even inkomen![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die van jou was eerder, kijk maar naar het topic nummer![]()
En die is toffer ja
Die nieuwe mod moeten nog even inkomen![]()
Nee, maar GAM mods horen eigenlijk wel objectief te zijn. P-Style is dat iig al nietquote:
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef Chanty87 het volgende:
Nee, maar GAM mods horen eigenlijk wel objectief te zijn. P-Style is dat iig al niet
Mods moeten objectief zijn in hun modden, ze mogen nog steeds een voorkeur hebben hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, maar GAM mods horen eigenlijk wel objectief te zijn. P-Style is dat iig al niet
Trouwens, OP, waar?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:33 schreef capibar het volgende:
vtp.
nu nog een vierde mod! ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:35 schreef peristilius het volgende:
In 1972, a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as GAM moderators. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |