abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35812647
Zoals jullie wellicht mischien al vernomen hebben, heb ik besloten mijn eigen partij op te richten, de vogeltjesdanspartij. Vooralsnog een eenvogelfractie, later zullen er meer bij komen op mijn kiesijst. Daarvoor kunnen jullie je nu reeds aanmelden! Het motto van de vogeltjesdanspartij zal zijn "geen gezeik, iedereen rijk", ons beleid hard op de inhoud en zacht op de relatie. Dus, zie je jezelf als minister of staatssecretaris in mijn kabinet, meld je dan nu aan!

Voor ik hiermee de Nederlandse politiek zal veroveren eerst een beknopte uiteenzetting van mijn programma

- een betere server voor fok. Dit zal de algemene tevredenheid onder de fokkers flink doen toenemen.

- iedere fokker volgens roulatiesysteem moderator voor een week.

- iedereen die ene computer heeft, een account op fok met de verplichting om wekelijks in te loggen. Zo kunnen we tenminste ook een keer onze welgemeende vriendschappelijkheden richting Rita Verdonk, Jan Peter Balkenende en Job Cohen uiten.

- een uitgebreider programma voor mijn partij. Jullie mogen suggesties indienen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_35813451
"was geen gezeik iedereen rijk" niet van Johan Vlemmix? De Minister van feest
Piet van Kuijk niet, maar ik wel joah...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:35:35 #3
40777 Aparteling
Niet eens grappig op internet.
pi_35813565
Nu met vogels op de proppen komen? Slim...
pi_35813596
ik ben niet gek
pi_35813626
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:37 schreef PsyCha het volgende:
ik ben niet gek
Jammer. Je had anders goed aanspraak kunnen maken op een vette positie binnen mijn partij.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_35813654
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:39 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jammer. Je had anders goed aanspraak kunnen maken op een vette positie binnen mijn partij.
Maar misschien kunnen we er toch wel uitkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')