Yuk... wat spijtig dat ik visueel ingesteld benquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Omdat ik een broek aanheb die ik al 3 jaar niet aan heb gehad, en ze knelt aan mijn ballen en middel. En dat terwijl ik niet eens bij ben gekomen ofzo naar mijn weten, maar ok.
Misschien is mijn zak wel gewoon groter geworden![]()
Je bent gewoon 1 grote zak.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Omdat ik een broek aanheb die ik al 3 jaar niet aan heb gehad, en ze knelt aan mijn ballen en middel. En dat terwijl ik niet eens bij ben gekomen ofzo naar mijn weten, maar ok.
Misschien is mijn zak wel gewoon groter geworden![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:01 schreef Mobster273 het volgende:
waarom doe je dan een te kleine broek aan? vergeten de was te doen?
moet je ook niet met je benen over elkaar zittenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Al mijn broeken in de was, behalve deze afthanse....
En ik heb het geweten, mijn zaadleiders zijn al de gehele dag afgekneld.
Zijn er eigenlijk ooit onderzoeken gedaan naar het benen over elkaar leg gedrag van mannen. En bestaan hier fotos van. Want ik vraag me net af: Komt je balzak dan tussen je benen (die kruislings liggen) uit of niet ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:06 schreef JanaX het volgende:
[..]
moet je ook niet met je benen over elkaar zitten
aftands zullen we er van maken lijkt me?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Al mijn broeken in de was, behalve deze afthanse....
En ik heb het geweten, mijn zaadleiders zijn al de gehele dag afgekneld.
vreemde smaak heb jij...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |