dat moet wel snel gebeuren dan, hoe voelen jullie je?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef Quistis het volgende:
Ik ben gisteren naar een handlezer geweest..
zegt ze... "deze samenstelling van drie lijnen wijzen er er op dat je voor je 25e een grote kans hebt om schizofreen te worden"
En nu zijn we bang...![]()
[afbeelding]
ja.. wel redelijk... men... ik heb de hele tijd zo'n behoefte om een kloon aan te maken...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat moet wel snel gebeuren dan, hoe voelen jullie je?
neh.. we houden teveel van mijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik zou er maar snel een eind aan maken voordat je echt gek wordt
met jezelf praten gaat beter via een chatprogrammaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef Quistis het volgende:
[..]
ja.. wel redelijk... men... ik heb de hele tijd zo'n behoefte om een kloon aan te maken...![]()
uh oh.. mijn hand ziet er bijna hetzelfde uit... (qua lijnen dan he, om de "grappige" opmerkingen voor te zijn)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef Quistis het volgende:
zegt ze... "deze samenstelling van drie lijnen wijzen er er op dat je voor je 25e een grote kans hebt om schizofreen te worden"
[afbeelding]
gezellig dan kunnen we double daten...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
uh oh.. mijn hand ziet er bijna hetzelfde uit... (qua lijnen dan he, om de "grappige" opmerkingen voor te zijn)
En toen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
uh oh.. mijn hand ziet er bijna hetzelfde uit... (qua lijnen dan he, om de "grappige" opmerkingen voor te zijn)
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:53 schreef tonks het volgende:
haha mijn handlezer zo van WAAH ik ben kwaad! toen hij mijn hand las, had ik er op geschreven "ey homo"![]()
![]()
!11!!!!!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:53 schreef tonks het volgende:
haha mijn handlezer zo van WAAH ik ben kwaad! toen hij mijn hand las, had ik er op geschreven "ey homo"![]()
![]()
!11!!!!!
jullie wilden ook iets zeggen zeker?...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je moet je nagels knippen.
komt door je nagelsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef Quistis het volgende:
[afbeelding]
is het dan niet op zijn minst quadruple daten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:54 schreef Quistis het volgende:
[..]
gezellig dan kunnen we double daten...![]()
nouquote:Wanneer deze hoofdlijn kaarsrecht over je hand en ongeveer drie centimeter onder de vingers loopt, dan beschik je over een lang en voorspoedig leven waarin je een goede succesvolle baan zult hebben.
quote:Met lange en vooral sierlijke vingers met spitse vingertoppen heb je een paar zeldzaam te noemen handen. Je bent emotioneel, romantisch en enorm gevoelig te noemen voor indrukken van buitenaf. Verder is je instelling idealistisch en naïef en laat je jezelf vaak leiden door jouw diepste gevoelens, waardoor je nog wel eens vergeet een beroep te doen op je gezonde verstand.
en toch maar voor 2 betalenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
is het dan niet op zijn minst quadruple daten?
is dat niksquote:
gezelligquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:54 schreef Quistis het volgende:
[..]
gezellig dan kunnen we double daten...![]()
bron.. http://aethernet.nl/index.php?board=6;action=display;threadid=148quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:33 schreef iemand op een andre forum het volgende:
Ik heb een vriendin die al van kinds af aan kan handlezen.
Bij mij zij ze bijvoorbeeld dat alles sterk richting Saturnus gaat en dat ik een workaholic ben, maar ik neem wel momenten van pauze, omdat de lijn in kwestie op kleine plekjes lichtelijk doorbroken was.
Ik had eens een keer gelezen dat men ook kan kijken naar de mate waarin de hand in staat is achterover te buigen hoe koppig of hoe gedetermineerd of juist hoe toegeeflijk iemand is. Buigt de hand ver achterover dan geeft iemand makkelijk toe en is flexibel. Is de hand bijna niet naar achteren te krijgen dan is iemand dus inflexibel, koppig, etc.
Ook had ik eens gelezen over een man die de toekomst kon voorspellen uit de borsten van vrouwen (of ik dit moet geloven weet ik niet, het ruikt eerder naar smeerlapperij).
En zo heb je misschien wel meer divinatie gebaseerd op lichaamsdelen.
Nou roept dit wat vragen bij mij op....
verder gebla bla bla...
wie gaat er z'n tieten posten voor de wetenschap... tonks z'n stage project...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef tonks het volgende:
Ik word borstlezer.
De vraag is, wie nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:43 schreef Quistis het volgende:
[..]
wie gaat er z'n tieten posten voor de wetenschap... tonks z'n stage project...![]()
moehahahahaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:49 schreef Quistis het volgende:
ik zie je al zitten....
hmmm jaaa... hmmm
tja... ik voel zo... cup DD.. tjaa...
conclusie.. je kunt veel mannen krijgen in je leven..
klaaaaar...![]()
gefeliciteerd dan maar, dan ben je in iedergeval niet meer zo eenzaam na je 25 ste.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef Quistis het volgende:
[afbeelding]
"Tepelkloof analist" klinkt geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef tonks het volgende:
Ik word borstlezer.
ik begin ook de positieve kanten in te zien.... het is zo gek nog nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan maar, dan ben je in iedergeval niet meer zo eenzaam na je 25 ste.
een schizofreen, is nooit alleen![]()
Ja, als je het zo verteld zit er natuurlijk altijd een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:04 schreef IrisVrede het volgende:
maarruh ff serieus
tot zo ver gelden echte doorkruisingen als verstoringen van je leven>> dit hoeft trouwens niet te betekenen dat je sizo wordt. Sommige situaties doen het ook >> denk aan sterftegevallen, groot verlies, problemen met de gezondheid etc.
maar pin me er niet op vast. verder verandert de ene hand met je andere mee welke de toekomst is weet ik niet precies meer. Dit is me ook oooit maar eens verteld. En er zit zoals altijd een kern van waarheid in.
Vergeet in ieder geval niet de deur voor jezelf open te houden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:18 schreef Quistis het volgende:
we gaan nu even naar huis... en misschien nemen we morgen nog iemand mee![]()
geniaalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:35 schreef Blauwbaard het volgende:
Kut! De mijne ook!
[afbeelding]
"Je bent gek."
Klote![]()
Das juist cool, een hele stamboom van jezelfquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:56 schreef mazaru het volgende:
Weet je wat pas écht verwarrend is?
Als een van je meerdere persoonlijkheden ook schizofreen blijkt te zijn.
Dat is toevallig, ik ookquote:
als ik dat zo bekijk, heb ik denk ik een donor-hand!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:26 schreef Sjizzel het volgende:
heeft je zeker nog geld gekost ook
handlezen doe je zo
Maar wij zijn niet schizofreen hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik zie hier in dit topic anders genoeg schozofrenen.
Je kunt ze herkennen aan dezelfde avatars
liefquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:55 schreef c0nd0r het volgende:
Whehe Q en Q
Wel goed dat er nu 2 van jullie zijn trouwens
dan moet je naar je rechterhand kijken...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ik dat zo bekijk, heb ik denk ik een donor-hand!
dr klopt werkelijk geen reet van, sterker nog, het meeste staat echt lijnrecht tegenover mijn werkelijke karakter!
Daar is het profiel al vanaf geschuurd door bepaalde bezighedenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:27 schreef Quistis het volgende:
[..]
dan moet je naar je rechterhand kijken...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |