abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35971183
Gewoon laten steriliseren Alieda, zit je ook niet met een ongewild nestje.
  zondag 12 maart 2006 @ 20:42:34 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_35971228
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:53 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Dat zal niet gebeuren, mijn poezen komen niet buiten.
En die ene poes dan, die steeds naar haar oude huis terugliep?!
The love you take is equal to the love you make.
pi_35973598
Ik zou ze gewoon laten steriliseren Alieda.
Ik geloof dat Pumpkin_Ruby de feiten wel voor jou op een rijtje heeft gezet. Dat lijkt me een duidelijk lijstje waarom je ze wel zou laten steriliseren.
Gelukkig heb ik wel goede dierenartsen die wel meedenken met de gezondheid van mijn beestjes..!
En ik kan me ook nog wel een verhaal herinneren van Alieda waarin je beschreef dat een van je katten steeds terug naar huis liep? Dat levert dan geheid een zwangere poes op....
Als het je om het geld gaat, waarom heb je dan in godsnaam dieren? Je weet bij aanschaf dat dieren geld gaan kosten... kijk maar naar voer, dierenartskosten laten steriliseren en dan heb ik het nog niet over ongelukjes die kunnen gebeuren in huis.... Hier kun je ook geld voor opzij leggen en als je een goede dierenarts hebt kan je ook in termijnen betalen. Ik heb zelfs een dierenarts die zoiets had van: Ach joh het geld komt wel... ik moest alleen laten weten hoe het ging
Ik lees dit topic nu al een tijdje, maar vond het nu wel tijd om iets te gaan zeggen... Pfff... heb alleen wel het idee dat iedereen tegen een muur aan het praten is hier..
=^.^=
pi_35973808
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:41 schreef Miss_B het volgende:
Ik zou ze gewoon laten steriliseren Alieda.
Ik geloof dat Pumpkin_Ruby de feiten wel voor jou op een rijtje heeft gezet. Dat lijkt me een duidelijk lijstje waarom je ze wel zou laten steriliseren.
Gelukkig heb ik wel goede dierenartsen die wel meedenken met de gezondheid van mijn beestjes..!
En ik kan me ook nog wel een verhaal herinneren van Alieda waarin je beschreef dat een van je katten steeds terug naar huis liep? Dat levert dan geheid een zwangere poes op....
Als het je om het geld gaat, waarom heb je dan in godsnaam dieren? Je weet bij aanschaf dat dieren geld gaan kosten... kijk maar naar voer, dierenartskosten laten steriliseren en dan heb ik het nog niet over ongelukjes die kunnen gebeuren in huis.... Hier kun je ook geld voor opzij leggen en als je een goede dierenarts hebt kan je ook in termijnen betalen. Ik heb zelfs een dierenarts die zoiets had van: Ach joh het geld komt wel... ik moest alleen laten weten hoe het ging
Ik lees dit topic nu al een tijdje, maar vond het nu wel tijd om iets te gaan zeggen... Pfff... heb alleen wel het idee dat iedereen tegen een muur aan het praten is hier..
Goeie post.
Ik ben het helemaal met je eens.
pi_35982527
quote:
Op zondag 12 maart 2006 20:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En die ene poes dan, die steeds naar haar oude huis terugliep?!
Dat is dus de poes die nu krols is maar ze kan nu niet meer naar buiten ontsnappen. Deed ze altijd via het keukenraam, maar dat gaat nu niet meer omdat ik er een horde voor heb gemaakt.
pi_35982605
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Goeie post.
Ik ben het helemaal met je eens.
Ik heb vanmorgen met Frieda Jungman gebeld en heb besloten om ze alle 3 te laten steraliseren. Zij gaat komende zomer mijn poezen steraliseren. De poes van mijn moeder gaat dan ook mee, bij 4 poezen wordt het nog goedkoper. En dat zijn er weer 4 minder hier in Hoogezand die dan zwanger kunnen worden.
pi_35982626
Klopt het trouwens dat poezen na een steralisatie helemaal kunnen veranderen? Dat ze luier/stiller/dikker worden? Of is dat alleen zo met gecastreerde katers?
pi_35982706
hmm je moet wel even o de hoeveelheid eten letten
de stofwisseling wordt wat langzamer... en het liefst blijven ze net zo veel (of meer) eten
dus je zal het eten een beetje moeten minderen

verder... zie ik weinig verschil eerlijk gezegd
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  maandag 13 maart 2006 @ 13:17:53 #84
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35988373
Ik heb naast een poes ook nog een gecastreerde kater met dekdrang prima middel tegen krolse poezen
Dus mocht ze krols worden is er niets aan het handje
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_36053718
Mijn Mikkie is WEER begonnen met het buiten de bak poepen. Het is een hele tijd goed gegaan maar nu heeft ze weer in een hoekje van de gang zitten poepen toen ik niet thuis was. Ze heeft een krant (die net was bezorgd) bij de voordeur weg gesleept en die erbovenop gelegd.

Kan niet door vieze bak komen, heb alle 3 bakken (iedere poes heeft haar eigen bak) verschoond voordat ik weg ging.
pi_36063601
Heb je ook geen nieuwe soort grit gebruikt? Daar willen ze ook nog al eens gevoelig voor zijn.
pi_36063749
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:33 schreef Woepsie het volgende:
Heb je ook geen nieuwe soort grit gebruikt? Daar willen ze ook nog al eens gevoelig voor zijn.
Nee, gebruik altijd dezelfde
pi_36063887
Dan neem ik aan dat de bak ook niet pas verplaatst is waardoor ze nu ergens anders moet "gaan".

Ik las dat je er 3 hebt. Kan het niet zijn dat Mikkie aandacht probeert te krijgen? Hoe heb je het de vorige keer opgelost?
pi_36078699
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef Woepsie het volgende:
Dan neem ik aan dat de bak ook niet pas verplaatst is waardoor ze nu ergens anders moet "gaan".

Ik las dat je er 3 hebt. Kan het niet zijn dat Mikkie aandacht probeert te krijgen? Hoe heb je het de vorige keer opgelost?
Ik had eerst maar 1 kattenbak, nu heeft iedere poes dus haar eigen bak en dat is meer dan een maand goed gegaan. Er is verder ook niets veranderd. Mikkie krijgt heel veel aandacht net als de andere 2, dus daar ligt het denk ik niet aan.

Heb al een advies van iemand gekregen om nog meer kattenbakken te nemen, maar ik zie het zelf niet echt zitten om een heleboel kattenbakken in m`n huis te hebben.
pi_40281161
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:02 schreef Bosheksje21 het volgende:

[..]

Pcies, is vaak ook goedkoper. Er is hier een dierenarts in Hoogezand waar een steralisatie 40 euro kost per kat als je meer dan 2 katten hebt. Dus dat gaat me dan 120euro kosten in juni, is nog wel te doen.
BOSHEKSJE: WEET JIJ OF IEDEREEN BIJ DIE VROUW TERECHT KAN? MIJN OUDERS HEBBEN NAMELIJK OOK KATTEN DIE NODIG GESTERILLISEERD MOETEN WORDEN.
pi_40281195
Gestirilliseerd is natuurlijk met 1 L
pi_40281214
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 20:06 schreef Hubbahubba het volgende:

[..]

BOSHEKSJE: WEET JIJ OF IEDEREEN BIJ DIE VROUW TERECHT KAN? MIJN OUDERS HEBBEN NAMELIJK OOK KATTEN DIE NODIG GESTERILLISEERD MOETEN WORDEN.
psst, je caps staat aan .
ijs_beer fan!
pi_40281317
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:04 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Ik had eerst maar 1 kattenbak, nu heeft iedere poes dus haar eigen bak en dat is meer dan een maand goed gegaan. Er is verder ook niets veranderd. Mikkie krijgt heel veel aandacht net als de andere 2, dus daar ligt het denk ik niet aan.

Heb al een advies van iemand gekregen om nog meer kattenbakken te nemen, maar ik zie het zelf niet echt zitten om een heleboel kattenbakken in m`n huis te hebben.
Dat had je moeten bedenken voordat je 3 katten in huis nam.
De beesten zijn erg op hygiene gesteld.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:19:32 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_40281532
Jongens en meisjes, niet meer reageren op Alieda1984 en Bosheksje. Dat zijn allebei vervelende klonen van een en dezelfde persoon en reeds lang geband.
The love you take is equal to the love you make.
pi_40284243
topic wordt gesloten.
Breng je katten svp bij een echte dierenarts

En bosheksje is inderdaad reeds lang verbannen.. dus ze gaat hier toch geen antwoord mee rop geven.
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')