die gaan de lucht in omdat ze in australie gisteren 5 schelpen hadden verbrand met een banaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:02 schreef mazaru het volgende:
Hoe zit het dan met je hypotheek?
Niets over bananen, hé?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
die gaan de lucht in omdat ze in australie gisteren 5 schelpen hadden verbrand met een banaan
Shocking ! open er een topic over.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
die gaan de lucht in omdat ze in australie gisteren 5 schelpen hadden verbrand met een banaan
Even een vraagje he, zet jij in elke post eenquote:
Nee, niet allemaalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Even een vraagje he, zet jij in elke post eensmilie ?
En ik maar denken dat het een vlieg was; bzzzzzzzzttquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wist je dat er een in je oor is gevlogen?![]()
nog een kwaliteitstopic erbijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Shocking ! open er een topic over.
PLEASE !
Dat vindt je niet erg?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:57 schreef Je_Opa het volgende:
Ja;of ik er wel op de hoogte van ben dat meisje in afrika besneden worden? ja en?
En indien toch, zij hoeft toch niet klaar te komen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik niet, hoef er niet op te liggen![]()
![]()
![]()
![]()
Toch wel. Valt me niks tegen, die übertopics van je Bar-Le-Duc.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:09 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Open jij eens een kwaliteitstopic. Volgens mij heb jij nog nooit een topic geopend.
Meisjes zitten op hun reet/preut en liggen op hun rug of op hun tieten. Wist je dat niet?quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Meisjes zitten op hun reet/preut en liggen op hun rug of op hun tieten. Wist je dat niet?![]()
die zijn goed hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Toch wel. Valt me niks tegen, die übertopics van je Bar-Le-Duc.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
die zijn goed he24 karaats lood zijn ze waard
![]()
Met deze post doe je het boven (quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik niet, hoef er niet op te liggen![]()
![]()
![]()
![]()
Win een Xbox 360?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Met deze post doe je het onderschrift van je avatar eer aan![]()
hmmm? Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Win een Xbox 360?
Anders staat het erboven namelijk
Pleur is op.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:28 schreef Devlinsect het volgende:
Topic zoveel. Zoek is op straatverkopers of straatschooiers. Rechtsbovenaan zit een knop: zoeken.
Als je zoekt op JAAAHAHAHAHAHAA zal je never nooit niet een hit krijgen![]()
Mijn zoon is vernoemd naar Martin Luther Kingquote:
so? ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn zoon is vernoemd naar Martin Luther KingAlleen is z'n middelste naam 'Larry' naar de drummer van U2.. Maar de initialen zijn ook MLK
![]()
Ok bedanktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:51 schreef Gizmo112 het volgende:
Wat een onzin allemaal. Dit kan juridisch gezien helemaal niet. Bovendien is Ugur Yildirim geen buitenlander in Oranje. Die jongen is nota bene geboren in Apeldoorn.
Ook geen idee waar het over gaat, maar vervuild het topic wel weer mooi
huhquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:51 schreef Gizmo112 het volgende:
Wat een onzin allemaal. Dit kan juridisch gezien helemaal niet. Bovendien is Ugur Yildirim geen buitenlander in Oranje. Die jongen is nota bene geboren in Apeldoorn.
Ook geen idee waar het over gaat, maar vervuild het topic wel weer mooi
Wat hij zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |