die gaan de lucht in omdat ze in australie gisteren 5 schelpen hadden verbrand met een banaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:02 schreef mazaru het volgende:
Hoe zit het dan met je hypotheek?
Niets over bananen, hé?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
die gaan de lucht in omdat ze in australie gisteren 5 schelpen hadden verbrand met een banaan
Shocking ! open er een topic over.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
die gaan de lucht in omdat ze in australie gisteren 5 schelpen hadden verbrand met een banaan
Even een vraagje he, zet jij in elke post eenquote:
Nee, niet allemaalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Even een vraagje he, zet jij in elke post eensmilie ?
En ik maar denken dat het een vlieg was; bzzzzzzzzttquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wist je dat er een in je oor is gevlogen?![]()
nog een kwaliteitstopic erbijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Shocking ! open er een topic over.
PLEASE !
Dat vindt je niet erg?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:57 schreef Je_Opa het volgende:
Ja;of ik er wel op de hoogte van ben dat meisje in afrika besneden worden? ja en?
En indien toch, zij hoeft toch niet klaar te komen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik niet, hoef er niet op te liggen![]()
![]()
![]()
![]()
Toch wel. Valt me niks tegen, die übertopics van je Bar-Le-Duc.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:09 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Open jij eens een kwaliteitstopic. Volgens mij heb jij nog nooit een topic geopend.
Meisjes zitten op hun reet/preut en liggen op hun rug of op hun tieten. Wist je dat niet?quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Meisjes zitten op hun reet/preut en liggen op hun rug of op hun tieten. Wist je dat niet?![]()
die zijn goed hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Toch wel. Valt me niks tegen, die übertopics van je Bar-Le-Duc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |