Inclusief TPG?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:23 schreef Hamergek het volgende:
iIk zat meer te denken aan 17,50¤ voor het ding.
Ik was niet zo duidelijk voor iedereen blijkbaar: ik héb een Duron 1Ghz en pc2700 geheugen en daar zoek ik een boardje voor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:15 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb nog wel een athlon 1gig met geheugen, maar die gaat nie weg voor 17 euro
En dan wil TPG ook nog ¤ 5,50, want volgens mij woon jij niet bij mij in de buurt. Dan kom ik al op ruim 25 euro.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:32 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb hier nog een ASUS A7V8X mobotje liggen, volgens mij ook voor AMD, alleen is die 20 eurotjes.
Ik heb misschien wel interesse..maar ik zie net staan dat pc3200 maar in 1 bank gebruik kan worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:32 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb hier nog een ASUS A7V8X mobotje liggen, volgens mij ook voor AMD, alleen is die 20 eurotjes.
Topic kapen is not donequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:13 schreef Melle12603 het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel interesse..maar ik zie net staan dat pc3200 maar in 1 bank gebruik kan worden.
Klopt dit ?
Heb namelijk 2x 256 mb pc3200 geheugen en dat wil ik toch wel allebei gebruiken
exclusief... maar goed... verzendkosten delen dan? (mag je het ding hebben voor 21¤ incl verzenden).quote:
Ik heb met Dion_b gemaild -jou wel bekendquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef Hamergek het volgende:
[..]
exclusief... maar goed... verzendkosten delen dan? (mag je het ding hebben voor 21¤ incl verzenden).
Ja, zoiets had ik al door.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb met Dion_b gemaild -jou wel bekend- over mijn Abit AT7 Max die ik niet naar behoren werkend krijg, die had wel interesse om tegen een simpel AMD boardje te ruilen indien hij deze binnenkort binnen kreeg. Hij had het over dit weekend. Zal ik dat eerst maar even afwachten?
Kijk trouwens even bij het hardware ruiltopic op GoT, het is de post na die van jou (neanderthaler)
Als ik hier kijk : http://www.overclockersclub.com/reviews/asusmotherboard.phpquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:13 schreef Melle12603 het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel interesse..maar ik zie net staan dat pc3200 maar in 1 bank gebruik kan worden.
Klopt dit ?
Heb namelijk 2x 256 mb pc3200 geheugen en dat wil ik toch wel allebei gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |