ja het snuift lekker he ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:43 schreef Cosworth het volgende:
Toffe shit!
Je bent niet grappig, wist je dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:44 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
Oke ik bied [afbeelding]
Zal dat genoeg zijn .............Wie bied hoger
Of is het de motorola die je je neus inhaalt hahahahahah duhquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:43 schreef Cosworth het volgende:
Toffe shit!
Nope ik ben niet grappig I knowquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:48 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Of is het de motorola die je je neus inhaalt hahahahahah duh
Maar je bied wel bepaalde diensten aan, meen ik ergens opgevangen te hebben?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:49 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Nope ik ben niet grappig I know
Nou ik wou jou uitlenen als hoerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar je bied wel bepaalde diensten aan, meen ik ergens opgevangen te hebben?
ohw, geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:51 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Nou ik wou jou uitlenen als hoer![]()
hahahahahahahahaquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:53 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
Maar het is wel onzin![]()
Dat andere topic was door jou geopend, en dus een kuttopic.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:56 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
Ik had wel verwacht dat dit storm ging lopen ....een slowschatopic van 2pagina vol gaat dicht en dit laten ze open hahahahahahaha VAAG
Wat een Kutsmoesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:57 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Dat andere topic was door jou geopend, en dus een kuttopic.
Wat een HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |